Link naar GoT op t.net

Pagina: 1
Acties:

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Niet echt belangrijk wat hier onder staat maar het stoorde mij met mijn autistische instelling toch een beetje :) .

Als ik op de t.net pagina rechtsbovenaan op Gathering op Tweakers klik (met zwarte achtergrond) belandt ik niet op got maar op t.net, vind ik niet erg logisch eigenlijk :) .

Trouwens al die links doen eigenlijk niets, behalve uitloggen, die doet het dan ineens weer _wel_.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je moet daar ook niet op klikken maar op de links in het menuutje.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Javascript oid uitstaan :?

• Nikel
  • Niet online
Als ik er niet op moet klikken, waarom is het dan een link?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

:) D'r mag van mij ook wel een link bijkomen. Richting Forum 16 (TMF that is ;) )

Voor vragen, opmerkingen en antwoorden over moderaties in het specifiek, en het hoe en waarom van het Modsysteem in 't algemeen. ALs de TMF'ers er niet uitkomen, vinden we Femme wel :)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Je moet er gewoon opgaan staan. Dan krijg je (ik tenminste wel) direct een menutje waarin je uit verschillende dingen kunt kiezen.
Op donderdag 28 juni 2001 23:57 schreef Nikel het volgende:
Als ik er niet op moet klikken, waarom is het dan een link?
Omdat het zo ook werkt en overzichterlijker is, want onder 1 menutje zitten meerdere links.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik ben het wel met Nikel eens.

Het menu op tweakers.net is op zich handig, maar als ik de link open in de menubalk dan zou die link ook wel naar het relevante onderdeel moeten wijzen. (Nieuws -> nieuws etc)

In de huidige situatie is alleen de uitlog knop direct gelinkt aan het uitloggen; Dit is nu juist niet handig, want daar kun je per ongeluk nog wel eens op klikken.

Dit heeft weinig te maken met het wel of niet aan hebben staan van Javascript; De menu's zijn okee en werken naar behoren, maar de links in de menutitels zijn gewoon niet consequent.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:51
Vroeger, toen alles nog beter was, had je tenminste nog een menuutje met alle GoT fora erin (en die deed het tenminste maar in 1 browser...). Nu alleen nog maar die link naar de beginpagina van het forum. Kan dat lijstje weer terug in het menuutje?

• Nikel
  • Niet online
Ja, dat is natuurlijk helemaal handig, als je direct naar een bepaald forum kunt.

Maar dan blijft evengoed het punt uit m'n eerste post bestaan :) .
Pagina: 1