LED zend kaart herkennen en werken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Hallo,

Op mijn werk mag ik een LED display aan de praat krijgen. Alles netjes aangesloten en de LED zend kaart zit in de pc via DVI brug verbonden. Een USB kabel is aangesloten.
Het gaat om eentje die RV801D ontvang kaarten moet aanspreken. Het is SD802 kaart door Linsn LED.

Windows 10 zou geen probleem moeten zijn, want ik heb latere versie 12 LED Studio erop gedaan.
Maar..... LED studio ziet de kaart niet!

En dat is wel vreemd omdat alles keurig lijkt aangesloten. Ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn. Wie kent dit probleem en kan me wat over vertellen om de kaart alsnog te herkennen. Ik ga van uit dat herkennen over USB kabel gaat.

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:57

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Du spreche Chinees for me :?

maar je hebt het over deze kaarten vermoed ik http://www.linsnled.com/rv801-led-receiver.html en je hebt toch 1 van deze kaarten: TS801, DS801, TS802, DS802?

[ Voor 20% gewijzigd door Damic op 14-10-2016 21:02 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Het is PCI kaart. Het krijgt power van PCI zelf.
De rest is extern aangevoerd.

Er zit powerconnector op, maar die mag niet gebruikt worden als het in PCI slot zit.
Het moet TS802 zijn. Maar de ON/OFF blok op de kaart verwart me.
Ga morgen even goed nalopen of er wel echt power op zit.

[ Voor 27% gewijzigd door MrDummy op 16-10-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 17:40

SA007

Moderator Tweaking
Als ik naar die kaart kijk lijkt het net alsof hij vanaf PCI alleen spanning krijgt, niks meer.

Denk dat je een kabel van je videokaart moet doorlussen naar die pci kaart, en usb ook.

Denk dat hij dan gewoon als monitor gedetecteerd wordt met usb voor een random config tooltje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Ik denk dat die sending kaart gewoon een scan converter is(aangezien je hem ook stand-alone kan gebruiken), die je dus configureert via usb. Deze pagina al gezien?

Als hij de kaart niet detecteert kan het misschien een driver ding zijn met de USB aansturing. Even snel dat LED Studio geinstalleerd. Hij installeerd ook een CP210x USB to UART Bridge driver, dat is een usb naar serieel converter. Kan het zijn dat de baudrate enzo goed staat?

Hallo!