Mijn vraag
Hoe kan ik de framerate verdubbelen (van 12.500 naar 25.000)? Bij het inladen van clips afkomstig van Camera Samsung FullHD 1920x1080 bedraagt de framerate slechts 12.500 fps
Relevante software en hardware die ik gebruik
Pinnacle Studio 17
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- zelfde probleem met clips van een identieke camera ( volledig zelfde type)
- een jaar geleden heb ik het probleem zelf kunnen oplossen maar weet niet meer hoe
- heb ondertussen wel de software opnieuw geïnstalleerd. Eerder gemaakte films waarbij ik het probleem had opgelost vertonen terug hetzelfde verschijnsel
- het probleem stelt zich niet als ik de clips eerst open en opsla in Moviemaker en nadien importeer in Studio 17
- geen probleem bij het inladen in Studio 20
- geen probleem bij clips afkomstig van ander camera (vb Sony)
Hoe kan ik de framerate verdubbelen (van 12.500 naar 25.000)? Bij het inladen van clips afkomstig van Camera Samsung FullHD 1920x1080 bedraagt de framerate slechts 12.500 fps
Relevante software en hardware die ik gebruik
Pinnacle Studio 17
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- zelfde probleem met clips van een identieke camera ( volledig zelfde type)
- een jaar geleden heb ik het probleem zelf kunnen oplossen maar weet niet meer hoe
- heb ondertussen wel de software opnieuw geïnstalleerd. Eerder gemaakte films waarbij ik het probleem had opgelost vertonen terug hetzelfde verschijnsel
- het probleem stelt zich niet als ik de clips eerst open en opsla in Moviemaker en nadien importeer in Studio 17
- geen probleem bij het inladen in Studio 20
- geen probleem bij clips afkomstig van ander camera (vb Sony)