Hallo allemaal
Hoe was je dag vandaag?? Nou ik kan wel janken.
Vanmiddag heb ik mijn watergekoelde computer voorzien van nieuwe vloeistof.
Nu wil ik hem net aanzetten en krijg ik geen beeld, wel gaat alles aan maar de code op het moederbord zegt 00.
Weet iemand wat ik nu kan doen, ik heb natuurlijk al gegoogeld en daar staat op dat de bios terug moet worden gezet ook kom ik verhalen tegen over de voeding naar de cpu maar deze heb ik doorgemeten en krijg gewoon stroom.
Er is niet met vloeistof geknoeid of iets anders dus ik vind het een beetje vreemd.
Het is wel zo dat de pc een aantal keer aan is geweest om de pomp te laten draaien en daarbij de pc ook weer uit heb gezet met de knop.
Hoe moet ik het nu aanpakken om te kijken wat het probleem is.
Mochten er vragen zijn hoor ik het graag.
Msi m7
I6700k
Gtx1080
32gb ram corsair
Hoe was je dag vandaag?? Nou ik kan wel janken.
Vanmiddag heb ik mijn watergekoelde computer voorzien van nieuwe vloeistof.
Nu wil ik hem net aanzetten en krijg ik geen beeld, wel gaat alles aan maar de code op het moederbord zegt 00.
Weet iemand wat ik nu kan doen, ik heb natuurlijk al gegoogeld en daar staat op dat de bios terug moet worden gezet ook kom ik verhalen tegen over de voeding naar de cpu maar deze heb ik doorgemeten en krijg gewoon stroom.
Er is niet met vloeistof geknoeid of iets anders dus ik vind het een beetje vreemd.
Het is wel zo dat de pc een aantal keer aan is geweest om de pomp te laten draaien en daarbij de pc ook weer uit heb gezet met de knop.
Hoe moet ik het nu aanpakken om te kijken wat het probleem is.
Mochten er vragen zijn hoor ik het graag.
Msi m7
I6700k
Gtx1080
32gb ram corsair
[ Voor 8% gewijzigd door martijnuitoss op 14-10-2016 16:44 ]