Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Zoals het onderwerp al zegt, ik kan mijn statusbalk niet meer naar beneden swipen. In horizontale stand doet hij het wel. Ik heb een software en systeemupdate gedaan, maar dit heeft niet geholpen.

Iemand.een idee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:04
kijk eens of ie het op zijn kop wel of niet doet:
Google Play: Set Orientation
het zo zomaar kunnen dat er een rijtje touch stuk is, dat zou je ook hiermee kunnen testen:
Google Play: Screen Touch Test

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op z'n kop doet ie het wel idd, maar dan doet mijn onderste balk het niet (logisch natuurlijk). Bij die testjes, heb m ook van de xperia zelf gedaan via Over mijn telefoon-> diagnostics -> test en beide keren is het bovenste randje nauwelijks meer toegankelijk idd. Het gekke is, als hij op lock screen staat, doet ie het in de normale oriëntatie wel gewoon en kan ik al die mail en andere app updates wel zien en wegklikken. Dat is nog voor ik mijn code intoets zeg maar. Dat zou de optie dat dat stukje touch kapot is toch weerleggen?
Oh wacht, ik zie nu dat je de statusbalk in 'locked-screen-stand' ook tevoorschijn krijgt als je je vinger iets lager plaatst. Dan zal het scherm daar toch kapot zijn....niks aan te doen vrees ik?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Inleveren voor display vervanging of het zelf regelen.
Misschien nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als je nog garantie heb zou ik hem opsturen, anders even zelf het scherm vervangen of als je minder handig bent, dit laten doen door een van de vele telefoonreparatiewinkels.