In februari/ maart 2017 wordt mijn nieuwbouwhuis te Pijnacker opgeleverd. Voor degenen die denken waar dat gehucht ligt - in de driehoek tussen Delft, Rotterdam en Zoetermeer.
De nieuwe woning wordt standaard opgeleverd met een glasvezel aansluiting. Na flink wat zoeken en vergelijken bij providers, blijkt dat ik vrij veel keuzevrijheid heb. In Pijnacker kunnen de volgende providers leveren:
1. KPN (incl. xs4all, Telfort & Reggefiber)
2. Vodafone
3. Tweak
4. Fiber
5. SKP (Stichting kabeltelevisie Pijnacker)
Pijnacker telt inmiddels ruim 50.000 inwoners, maar ik kom op het forum verbazingwekkend weinig tegen over deze provider. Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met de (glasvezel)diensten van SKP?
De nieuwe woning wordt standaard opgeleverd met een glasvezel aansluiting. Na flink wat zoeken en vergelijken bij providers, blijkt dat ik vrij veel keuzevrijheid heb. In Pijnacker kunnen de volgende providers leveren:
1. KPN (incl. xs4all, Telfort & Reggefiber)
2. Vodafone
3. Tweak
4. Fiber
5. SKP (Stichting kabeltelevisie Pijnacker)
Pijnacker telt inmiddels ruim 50.000 inwoners, maar ik kom op het forum verbazingwekkend weinig tegen over deze provider. Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met de (glasvezel)diensten van SKP?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)