Uitgebreider uitleg van probleem hier: https://www.reddit.com/r/...ut_the_monitor_turned_on/
Aangezien ik daar weinig aandacht krijg, probeer ik het hier ook.
Het is een raar probleem.
Zodra ik de computer start zonder eerst het beeldscherm aan te zetten (en een aantal seconden te wachten) wordt ik daarna verwelkomt op een puur zwart scherm met alleen de cursor zichtbaar, deze kan ik vrij bewegen. Geen enkele toets-combi lijkt iets te doen, Wat wel werkt zijn de windows services aangezien ik met VNC kan connecten (Die hetzelfde scherm weergeeft, zwart + cursor)
Als ik via WoL of handmatig start terwijl de monitor aanstaat, gaat alles perfect en is alles volledig bruikbaar.
Iemand die hier iets van snapt?*weg* dit val onder spam
Aangezien ik daar weinig aandacht krijg, probeer ik het hier ook.
Het is een raar probleem.
Zodra ik de computer start zonder eerst het beeldscherm aan te zetten (en een aantal seconden te wachten) wordt ik daarna verwelkomt op een puur zwart scherm met alleen de cursor zichtbaar, deze kan ik vrij bewegen. Geen enkele toets-combi lijkt iets te doen, Wat wel werkt zijn de windows services aangezien ik met VNC kan connecten (Die hetzelfde scherm weergeeft, zwart + cursor)
Als ik via WoL of handmatig start terwijl de monitor aanstaat, gaat alles perfect en is alles volledig bruikbaar.
Iemand die hier iets van snapt?*weg* dit val onder spam
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 14-10-2016 17:30 ]
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090