Hallo,
Sinds dinsdag heeft een vriend van mij de MSI GTX 1060 3GB. Deze heeft hij geïnstalleerd en na de installatie heeft hij geen geluid meer, enkel nog over hdmi. Wat het eerste in ons op kwam was het selecteren van een standaard afspeel apparaat. Nou dit is dus niet het geval. Hij krijgt nu constant de melding stekker aangesloten, stekker losgekoppeld.
Heeft hier iemand ook ooit last van gehad?
Wat wij al hebben geprobeerd.
- Nvidia drivers opnieuw geinstalleerd (Ook met DDU)
- Zijn onboard drivers opnieuw geinstalleerd
- Nvidia zonder hdmi drivers geinstalleerd
- Oude videokaart terug gezet
- Windows 8.1 naar Windows 10 geupdate (blijkbaar een schone installatie)
- In de bios onboard soundcard opnieuw activeren
En nog een tal andere dingen die ik alweer vergeten ben
Specs:
Asrock 970 Pro 3 R2.0
AMD FX6300
8GB Ram
MSI GTX 1060 3GB
Wat ik denk is dat hij iets heeft gesloopt tijdens het installeren van de videokaart, ben er niet bij geweest dus kan het niet bevestigen (moederbord beschadigd). Zo te zien op foto's lijkt er niks te zijn beschadigd
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Probleem is opgelost d.m.v. een nieuwe soundcard. Het echte probleem blijft een raadsel.
Sinds dinsdag heeft een vriend van mij de MSI GTX 1060 3GB. Deze heeft hij geïnstalleerd en na de installatie heeft hij geen geluid meer, enkel nog over hdmi. Wat het eerste in ons op kwam was het selecteren van een standaard afspeel apparaat. Nou dit is dus niet het geval. Hij krijgt nu constant de melding stekker aangesloten, stekker losgekoppeld.
Heeft hier iemand ook ooit last van gehad?
Wat wij al hebben geprobeerd.
- Nvidia drivers opnieuw geinstalleerd (Ook met DDU)
- Zijn onboard drivers opnieuw geinstalleerd
- Nvidia zonder hdmi drivers geinstalleerd
- Oude videokaart terug gezet
- Windows 8.1 naar Windows 10 geupdate (blijkbaar een schone installatie)
- In de bios onboard soundcard opnieuw activeren
En nog een tal andere dingen die ik alweer vergeten ben
Specs:
Asrock 970 Pro 3 R2.0
AMD FX6300
8GB Ram
MSI GTX 1060 3GB
Wat ik denk is dat hij iets heeft gesloopt tijdens het installeren van de videokaart, ben er niet bij geweest dus kan het niet bevestigen (moederbord beschadigd). Zo te zien op foto's lijkt er niks te zijn beschadigd
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Probleem is opgelost d.m.v. een nieuwe soundcard. Het echte probleem blijft een raadsel.
[ Voor 7% gewijzigd door daxcy op 17-10-2016 10:42 ]
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM