Als ik www.belastingdienst.nl probeer te openen in Firefox, dan krijg ik een foutmelding.
Wat is hier aan de hand en hoe krijg ik die site werkend?
NB: geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag - lijkt me eigenlijk niet, maar ik heb geen idee waar dit soort vragen wel thuishoren. De indeling van alle subforums is niet duidelijk.
Vreemd, aangezien ik de laatste versie van Firefox gebruik. Als ik de site open in Chrome, dan werkt het wel. Nu kan ik wel doen wat ik wil, maar ik wil ook begrijpen waarom dit gebeurt. Ik heb allerlei addons geinstalleerd, zoals Privacy Badger, maar als ik dat uitschakel verandert er niks. Ik sta cookies toe mbv Cookie Monster, en verder heb ik allerlei addons die niks doen met scripts of zo. Ik heb ook alle cookies verwijderd en daarna nog een poging gedaan, idem door de site in een private window te openen, die met lege cache zou moeten starten. Niks helpt.Je browser kan deze pagina niet goed laten zien
Met onderstaande browsers weet je zeker dat je alles goed ziet:
Internet Explorer 10 en hoger
Firefox 35 en hoger
Safari 7 en hoger
Chrome 39 en hoger
Wat is hier aan de hand en hoe krijg ik die site werkend?
NB: geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag - lijkt me eigenlijk niet, maar ik heb geen idee waar dit soort vragen wel thuishoren. De indeling van alle subforums is niet duidelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door sumac op 13-10-2016 21:34 ]