Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Hallo tweaks,

Ik heb dus voor DE ZOVEELSTE keer een Bigben Pad RFLX/PS3 Controller aangeschaft, heb er hier inmiddels al 5 liggen. Ze hebben allemaal exact een en hetzelfde defect. Een kapotte dongle, iedere keer al na ruim 1 maand kapot. Ledje in de dongle brand ineens niet meer, geen mogelijkheid om je gamepad/joystick weer aan te kunnen sluiten. Gewoon ineens, in een klap kapot. Dus ik weet me geen raad meer, ik bedoel zo verdiend Bigben Interactive wel lekker aan zijn klanten. Niet reageren op mails die ik ze stuur ook word er niet opgenomen als ik ze probeer te bellen.
IK WEET ME GEEN RAAD MET AL DIE JOYSTICKS
Ik wil weten hoe ik die dongle weer aan de praat krijg of gratis om de maand een nieuwe krijg.
Heb deze opmerking/vraag achtergelaten op de site Klacht.nl, alleen die is op aparte wijze ineens verdwenen. Hij zou moeten staan op: http://bit.ly/2dfkKlf Maar is dus weer foetsie..

Ik wil weten wat ik hier nu mee moet, iemand tips ofzo?
BVD

Redneck ingenuity is still ingenuity

Beste antwoord (via M. van Aken op 15-12-2016 19:14)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou beginnen met stoppen die dingen te kopen.
Daarnaast zou ik bij de winkel waar je die dingen gekocht hebt aankloppen, dat is je aanspreekpunt, niet de fabrikant. De fabrikant hoeft je niet te helpen, want hij heeft met jou geen overeenkomst. (Niet reageren op mails en bellen is echter ook niet netjes natuurlijk).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik zou beginnen met stoppen die dingen te kopen.
Daarnaast zou ik bij de winkel waar je die dingen gekocht hebt aankloppen, dat is je aanspreekpunt, niet de fabrikant. De fabrikant hoeft je niet te helpen, want hij heeft met jou geen overeenkomst. (Niet reageren op mails en bellen is echter ook niet netjes natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Ik heb ze allen bij alternate gekocht, enige nadeel van hun was dat ik een keertje deze heb opgestuurd met RMA, daarna er nooit meer wat van heb teruggezien en ze mij vertelde dat ze hem niet meer konden reparen en mij een vervanger hebben gestuurd, maar deze was niet draadloos of met dongle, hier zat gewoon letterlijk een draad aan vast, en daar koop ik nou juist een DRAADloze voor.. En mij vertellen ze dat ze niks anders hadden omdat ze (zogenaamd) niet meer leverbaar waren.

EDIT:
Heb in me geschiedenis gekeken, raad eens wat er nu INEENS de status ''niet meer leverbaar'' heeft...
https://www.alternate.nl/...epad/html/product/1169577

[ Voor 17% gewijzigd door M. van Aken op 13-10-2016 21:39 . Reden: teskt bijgevoegd + link ]

Redneck ingenuity is still ingenuity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:09

SA007

Moderator Tweaking
Move naar 'Spielerrij - Problemen & Vragen'.

Tegen de tijd dat je zelf de soldeerbout erbij pakt om een betere ontvanger te maken ben je zeker welkom in electronica, maar problemen met gamepads horen niet hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

M. van Aken schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:20:
Ik heb ze allen bij alternate gekocht, enige nadeel van hun was dat ik een keertje deze heb opgestuurd met RMA, daarna er nooit meer wat van heb teruggezien en ze mij vertelde dat ze hem niet meer konden reparen en mij een vervanger hebben gestuurd, maar deze was niet draadloos of met dongle, hier zat gewoon letterlijk een draad aan vast, en daar koop ik nou juist een DRAADloze voor.. En mij vertellen ze dat ze niks anders hadden omdat ze (zogenaamd) niet meer leverbaar waren.

EDIT:
Heb in me geschiedenis gekeken, raad eens wat er nu INEENS de status ''niet meer leverbaar'' heeft...
https://www.alternate.nl/...epad/html/product/1169577
Maar als ze binnen de garantie stuk gaan zullen ze dat toch voor je op moeten lossen. Dus dat is of een nieuwe, of een vergelijkbaar product teruggeven. En als ze dat niet kunnen, dan gewoon je geld teruggeven. Maar daarvoor dus bij de winkel zijn.