• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-01 20:49

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Al een tijdje ben ik in het bezit van een 4K TV van Panasonic. Hij bevalt me heel goed. De kleuren zijn mooi en (onder andere) de huidskleuren zijn heel erg natuurgetrouwe.

Maar nu mijn vraag, is het aanschaffen van bijvoorbeeld een pricewatch: Panasonic TY-ER3D5ME Active 3D Bril 3D bril het waard? Waar ik mee zit is dat ik zelf al een bril op sterkte heb. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met echte 3D films en zo'n bril, en normale films die de TV 'convert' naar 3D?

Televisie: pricewatch: Panasonic Viera TX-40CX700 Zilver
Bril: pricewatch unsorted: Panasonic TY-ER3D6ME Aktive 3D Brille Bluetooth
(Als dit de beste actieve 3D bril is voor dit model tenminste.)

[ Voor 9% gewijzigd door Boost9898 op 13-10-2016 19:33 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De 3D hype is toch wel behoorlijk geflopt. Fabrikanten promoten het niet meer en er duiken steeds meer toestellen op die het niet eens meer ondersteunen. Content is er wel wat maar niet bijster veel. Ik zou er nog eens over nadenken of je daar nog wel geld in moet steken.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00

Bever!

3

3d voegt voor mij niets toe, maar de nieuwste 3d bril is deze: https://www.panasonic.com...res/ty-er3d6me.specs.html

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-01 00:14
Ik heb zelf een Samsung tv met actieve 3d en ben een enthousiaste 3D filmkijker. Ik draag zelf ook een bril maar kan zonder problemen een 3D bril ervoor zetten. Mijns inziens voegt het echt wat toe aan de filmbeleving. Actieve 3d zorgt voor een snel flikkerende brillenglazen. De ene persoon vind dit niet storend. De ander wel. Ik kan er prima 2 uur mee kijken.

Het klopt dat er fabrikanten zijn die 3D niet meer ondersteunen. Gelukkig komen er nog steeds nieuwe tv's op de markt die dit wel doen. Ook blijven er 3D films uitkomen.

Het converteren van 2D naar 3D kan me niet echt bekoren en voegt voor mij weinig toe.
Indien je nog vragen hebt hoor ik het graag.