Wat vinden wij playstation2 als dvd speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
Aangezien ik ook wel van een spelletje houdt.
Zat ik te denken aan een ps2 als dvd speler Tenslotte kosten ze bijna evenveel.
In een nederlands blad waren ze wel tevreden, zijn er nadelen tov standalone speler.
Ik geloof dat er alleen geen afstandsbediening op aangesloten kan worden,

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:20 schreef ErikRo het volgende:
Ik geloof dat er alleen geen afstandsbediening op aangesloten kan worden,
Jawel is apart leverbaar.

Verder vind ik de kwaliteit van de ps2 als DVD-speler gewoon goed hoor. En idd als je een gamer bent is het een aardig idee denk ik. Persoonlijk hou ik er niet van (Playstation games). En ze zijn ook zo vet duur...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

x-box belooft veel meer

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

qua spellen dan

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:27 schreef Courage het volgende:

[..]

En ze zijn ook zo vet duur...
Daar heb je toch internet voor man! Mod-chip erin>> spellen downloaden>> ff op cdjuh branden>> en spelen maar!!! (eeh alleen de PAL spellen werken!!!)

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

ik spreek niet uit ervaring maar ik heb gehoord dat hij nogal gevoelig is.. dus als je films bv huurt en e zijn niet helemaal gaaft meer kan ie er wel eens moeite mee hebben .. mischien kan iemand anders dit bevestigen of ontkennen?

molliw

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

er zijn toch ook nog maar weinig films, die op een playstation 2 afgespeeld kunnen worden

..zie tenminste wel eens zo'n stickertje op een dvd, dat ie geschikt is voor Platstation 2

Verwijderd

Heb een vriend met een Playstation 2, en ik vind de kwaliteit van de DVD playback gewoon goed hoor, niks op aan te merken.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 00:52 schreef Metalium- het volgende:
er zijn toch ook nog maar weinig films, die op een playstation 2 afgespeeld kunnen worden

..zie tenminste wel eens zo'n stickertje op een dvd, dat ie geschikt is voor Platstation 2
Nee ik heb een ps2 en alle dvds werken, mits ze regio 2 zijn natuurlijk. Weet iemand of je die dingen regiovrij kunt (laten) maken?

Heb er ook een afstandsbediening bij werkt er lekker en het beeld ziet er heel goed uit.

• ErikRo
  • Laatst online: 07-03 23:42
Ha dat is leuk om te horen. Een DVD was er toch wel gekomen, waarom dan niet eentje die Gran Tourismo 3 aankan :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:07
Op vrijdag 29 juni 2001 01:56 schreef ErikRo het volgende:
Ha dat is leuk om te horen. Een DVD was er toch wel gekomen, waarom dan niet eentje die Gran Tourismo 3 aankan :)
Mijn idee ;)

Verder is er een Region X kaartje waarmee je alle regio's kan kijken op dat ding. Op www.d3world.com kan je hem bestellen, maar ik w8 liever ff tot ie in NL te koop is.

Ennuh, funflex, dat er volgens jou betere spellen op de X-BOX gaan uitkomen is puur een kwestie van smaak. Ik moet FF10 hebben :9~ FF9 kan je ook niet op X-BOX spelen. Misschien dat FF10 ook wel op de X-BOX gaat uitkomen, maar dat is niet zeker.

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12

DFY

Sja...

Ik heb zelf een PS2 en wilde even op wat dingen reageren die hier voorbij kwamen:

Spellen op de PS2 roelen, maar zijn niet wereldschokkend mooi, wel verschrikkelijk duur, maar ook te kopieren (de meeste dan) wel een aantal met bijzonder vette gameplay, DVD speler is makkelijk op meerdere manieren regiovrij te maken, beeldkwaliteit is bijzonder slecht in vergelijking met een Component DVD speler, met een RGB kabel is dat wel een stuk beter maar nog niet boven gemiddeld.

Zo ik denk dat dat het wel was.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:14
kan je niet beter w88 op de X boy??

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk eens hier voor regio vrije PS2 voor 70 piek zonder om te bouwen. (plug and play)
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?cat=tp2&id=2399

En hier voor 100 piek maar dan moet je hem zelf ombouwen http://www.ps2ombouw.nl/

Maar die voor 70 piek heb ik nog niet gezien in NL maar zou niet lang meer duren.

En de kwaliteit van PS2 is gewoon goed je ziet geen verschil en een afstand bediening kan je bij http://www.dimensionplus.nl/ kopen ze hebben 3 soorten :)

Verder vind ik de games op de PS2 mager maar dat komt nog wel (hoop ik)
X-box ga ik ook kopen maar wordt meer een Pc en zal zeer mooie grafisch zijn maar de game zou ik niet weten ik denk dat je dan beter een gamecube kan kopen (ga ik ook kopen)
Gamegcube wordt gewoon een echt console en MS X-box probeert een Pc te veranderen in een console en sony PS2 probeert een console in een Pc te veranderen daarbij is de PS2 duur namelijk 1149,- nu niet meer dan 1000,- piek ofzo en X-box word ook ongeveer zo duur en de gamecube van Nintendo wordt 500/600,- :)

Voor meer info ga naar de winkel en koop de Power Unlimited van juni daar staan 26 paginas over de E3 en daar staan de PS2, X-box, NGC en de GBA in.

• tiguan
Ik heb zojuist op www.amazon.co.uk de DVD Region X (£18.99) besteld tezamen met een DVD & CD Mini Remote Controller (£8.99). Ik had eerlijk gezegd liever de originele Sony DVD controller maar die is nog lang niet uit en ik wilde toch alvast wat hebben.

En nu moet je niet zeggen dat dit geen slimme actie is want ik heb al veel meer spullen van amazon gehaald en het is serieus kwaliteit als je weet wat je koopt.
DFY schreef hierboven
beeldkwaliteit is bijzonder slecht in vergelijking met een Component DVD speler, met een RGB kabel is dat wel een stuk beter maar nog niet boven gemiddeld.
Echt niet. De PS2 heeft exact dezelfde kwaliteit als een DVD met Hollywood+ en da's geen bagger.

Verwijderd

Xbox gaat gewoon vet kont schoppen.. net zoals de Gamecube van nintendo.. watch my words.. de ps/2 gaat net zo hard de dakgoot in dan de dreamcast.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 09:55 schreef Techwarrior het volgende:
Xbox gaat gewoon vet kont schoppen.. net zoals de Gamecube van nintendo.. watch my words.. de ps/2 gaat net zo hard de dakgoot in dan de dreamcast.
Ja duh... als je maar lang genoeg wacht gaat alles een keer de dakgoot in. Ook jouw Xbox. :P

Er is een tijd voor komen en een tijd voor gaan. (8>

• MGSNK
  • Laatst online: 07-03 23:18
Op vrijdag 29 juni 2001 09:55 schreef Techwarrior het volgende:
ehehehehe....
Weet jij eigenlijk waarom de psx zo populair geworden is? ik gok van niet.
Nou ik vertel het je wel ff: De games van de psx zijn volgens de producenten van games vrij makkelijk programeerbaar, met als gevolg dat er veel op de markt komen. Er zijn inmiddels duizenden titels op de markt, oftewel keus genoeg.
Nee hoor de psx is niet populair geworden vanwege zijn brute kracht, maar vanwege de markting van Sony en de beschikbaarheid van de psx en zijn spellen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:29 schreef funkflex het volgende:
x-box belooft veel meer
X-Box gaat geloof ik niet veel worden hoor, ik moet toegeven dat ik persoonlijk ook een gloed hekel heb aan die hele microsoft shit en bill gates, ik denk dat de game cube en ps 2 toch veel beter gaan worden, de japanse mark doet toch niet mee aan de x-box lekker puh zeggen ze, die lui daar haten gates en de hele shit alleen nog maar meer..............

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 29 juni 2001 15:02 schreef MGSNK het volgende:

[..]

ehehehehe....
Weet jij eigenlijk waarom de psx zo populair geworden is? ik gok van niet.
Nou ik vertel het je wel ff: De games van de psx zijn volgens de producenten van games vrij makkelijk programeerbaar
hhm, lekker offtopic, maar de programmeurs klagen nu juist bij de ps2 over de moeilijk te programmeren spellen... Juist bij de gamcube is er op gelet dat hij makkelijk te programmeren is. Xbox heb ik geen flauw idee van, maar zal ivm DX8 wel vrij simpel zijn (in verg met PS2).

De ps2 heeft gelukkig een hele heftige reputatie waar-ie nog op kan teren. :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

PSX is zo populair door zijn MOD-chip gevoeligheid, de makkelijke reproductie van zijn games op CDR, en uiteraard de enorme game keus (die dan wel weer beperkt werd door het assortiment van de plaatselijke videotheek ;))

Verwijderd

En niet vergeten dat de PS-2 van SONY is.
Die zijn behoorlijk wat kapitaalkrachtiger dan sega en nintendo.

verder is het succes van de PS te danken aan het "gemak" waarmee de spellen zijn te kopieren denk.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Hehe, ik was van plan om die PS2 te kopen maar ik denk dat ik nog even wacht op de Xbox en Gamecube... niet dat ik die dan wel ga kopen maar dan daalt de prijs hopelijk
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

MechWarrior || Monsters Game

• MGSNK
  • Laatst online: 07-03 23:18
ehehehe, het enige wat de xbox kan is pc games converten naar zogenaamde 'console'games en ze verkopen aan de echte console liefhebbers. nou geen hond die dat ding wil hebben..( bij wijze van) Er zijn niet eens fatsoenlijke RPG's beschikbaar

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• tiguan
Eingelijk roelt de PS2 automatisch gewoon om het feit dat je er al je ouwe trouwe PSX spellen op kan spelen. Daarvoor heb ik hem in eerste instantie ook gekocht. Omdat ik FF9 per se moest en zou hebben. En om dan in anno 2000 nog een PSX te kopen leek me ook niet zo'n goed idee. Verder is het handig dat ik nu ook DVD's en PS2 games kan spelen. FF10 gaat zeker roelen

Verwijderd

is gewoon goed

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 13:00 schreef BobRooney het volgende:
is gewoon goed
Yupz, nog een waarschuwing wegens het omhoog halen van dit oude topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.