Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
zoiets voelde ik al aankomen .. maar hoe moet ik php dan compilen dat ik er wel MySQL support in krijg ?
Of is daar mischien een standaard scriptje voor ofzo ?
Of is daar mischien een standaard scriptje voor ofzo ?
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
--------------------------------------------
Configure Command './configure' '--with-apxs=/usr/sbin/apxs' '--with-mysql=shared,/usr' '--with-udb=shared,/usr/src/udb-1.5' '--without-gd'
zo is ie geconfigured .. daarnaa heb ik make install gedaan .. wat moet ik verder nog doen ?
Configure Command './configure' '--with-apxs=/usr/sbin/apxs' '--with-mysql=shared,/usr' '--with-udb=shared,/usr/src/udb-1.5' '--without-gd'
zo is ie geconfigured .. daarnaa heb ik make install gedaan .. wat moet ik verder nog doen ?
[root@mindblast local]# whereis mysql
mysql: /usr/bin/mysql /usr/lib/mysql /usr/share/mysql /usr/man/man1/mysql.1.gz /usr/share/man/man1/mysql.1.gz
---------------------------------------------
ok .... welke van deze moet ik dus hebben ?
Dus na make install zou ie dan helemaal goed moeten zijn ?
mysql: /usr/bin/mysql /usr/lib/mysql /usr/share/mysql /usr/man/man1/mysql.1.gz /usr/share/man/man1/mysql.1.gz
---------------------------------------------
ok .... welke van deze moet ik dus hebben ?
Dus na make install zou ie dan helemaal goed moeten zijn ?
--with-mysql=/usr[root@mindblast local]# whereis mysql
Pagina: 1