Ik heb een samsung galaxy s2 en ben op zoek naar een nieuwe gsm.
Via de firma kan ik volgende iphones aankopen
Iphone 6s 64GB - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 150euro
Iphone 7 32GB - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 300 euro
Iphone 7 128 GB - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 400 euro
Iphone 7 plus 128gb - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 600 euro
Ik moet 3 jaar doen met deze iphone en na 3 jaar kan ik terug een toestel kiezen volgens bovenstaande formule, maar dan met een geupdate lijst.
Ik heb nog nooit een apple toestel gehad in mijn leven, dus weet ik ook niet goed welke ik zou kiezen en wat de perfomantie nog is na 2jaar.
Welk toestel zouden jullie aanraden voor de komende 3 jaar?
ik zat te twijfelen tussen 6s 64GB en de 7 32gb, maar hoe zit het met de storage op een iphone? Want je kan er geen SD kaart insteken.
En ik weet dat de 6s en 7 niet zoveel verschillen, de cpu is 40% sneller, dus zou ik dan toch een 7 pakken aangezien ik er 3 jaar mee moet doen? of is het het verschil van 150 -250 euro niet waart........?????
Via de firma kan ik volgende iphones aankopen
Iphone 6s 64GB - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 150euro
Iphone 7 32GB - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 300 euro
Iphone 7 128 GB - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 400 euro
Iphone 7 plus 128gb - dan moet ik het volgende bedrag betalen: 600 euro
Ik moet 3 jaar doen met deze iphone en na 3 jaar kan ik terug een toestel kiezen volgens bovenstaande formule, maar dan met een geupdate lijst.
Ik heb nog nooit een apple toestel gehad in mijn leven, dus weet ik ook niet goed welke ik zou kiezen en wat de perfomantie nog is na 2jaar.
Welk toestel zouden jullie aanraden voor de komende 3 jaar?
ik zat te twijfelen tussen 6s 64GB en de 7 32gb, maar hoe zit het met de storage op een iphone? Want je kan er geen SD kaart insteken.
En ik weet dat de 6s en 7 niet zoveel verschillen, de cpu is 40% sneller, dus zou ik dan toch een 7 pakken aangezien ik er 3 jaar mee moet doen? of is het het verschil van 150 -250 euro niet waart........?????