Welke editor voor Lua met eigen set voor code completion?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 10:55
I ben begonnen met het maken van Lua scripts voor een RC zender met OpenTX en zoek hiervoor een editor om het wat makkelijker te maken. Momenteel gebruik ik daarvoor Notepad++ welke syntax highlighting heeft maar ik ben voornamelijk op zoek naar Code completion. Daarbij is het belangrijk dat ik zelf functies en statics kan toevoegen welke beschikbaar zijn vanuit OpenTX zodat code completion hiervoor ook beschikbaar is. Daarnaast is syntax validatie erg belangrijk omdat het testen soms omslachtig is in OpenTX.

Is er iemand die hiervoor een editor weet? Liefst een gratis editor zodat de functie en static definities voor iedereen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 14:30

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Wat heb je zelf al gegoogled? De eerste hit die je op Google krijgt is LUEEdit met Code Completion en Autolist, als ik de beschrijving mag geloven:
http://luaedit.sourceforge.net/media.html

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Er is een Lua plugin beschikbaar voor de bekende Jetbrains IDE's.

https://plugins.jetbrains.com/plugin/5055?pr=idea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik ga [google=LUA editor code completion], krijg ik een aantal resultaten, wat heb je daarom zelf al gezocht en gevonden en waarom voldeden die opties niet voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
LuaEdit kwam ik nog niet tegen gek genoeg, ga ik eens naar kijken.

Welke Jetbrains IDE? Ik zoek iets om uitsluitend Lua mee te ontwikkelen, verder niets.

Doordat Lua nu aardig populair aan het worden is hoopte ik op iets simpels als de Arduino IDE wat iedereen reeds gebruikt.

Kwam ook Zeus tegen maar moet daar nog uitgebreid naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik ben de NPL Lua plugin voor Visual Studio gaan gebruiken en heb daarvoor documentatie gegenereerd voor code completion. Werkt niet 100% maar helpt wel enorm.
Pagina: 1