Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Ik ben in het bezit van een HTC M8s (refurbished). Dit is al een vervangend exemplaar. Bij de originele HTC was het scherm gesneuveld. Sinds ik dit vervangend exemplaar heb zijn er eigenlijk al problemen met opladen toestel. Ik ben de originele HTC oplader kwijt geraakt en gebruik nu een andere oplader. Nu wil het opladen helemaal niet meer. Toestel is nu dood. Vrij vervelend. Heb eigenlijk niet zoveel zin om deze weer bij KPN in te leveren. En wil eigenlijk ook nog backup maken van de bestanden.

Heeft het zin een echte HTC oplader te bestellen en die te proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
be3a18 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:54:
Heeft het zin een echte HTC oplader te bestellen en die te proberen?
Het heeft sowieso zin om een andere oplader te proberen. Wellicht is je oplader gewoon kapot.

Wat overigens voortaan een beter idee is om meteen bij problemen het toestel in te leveren, ipv. als het probleem uit de hand is gelopen.

Maar wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden op internet? Op tweakers verwachten we een vorm van eigen inzet voordat je een topic opent.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 13-10-2016 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Even een followup over de HTC. Nadat ik een originele geleende oplader van HTC had gebruikt wilde deze weer opladen. Daarna weer overgegaan op ander merk oplader. Weer hetzelfde probleem. Sterker nog, op een gegeven moment krijg je de melding op de telefoon dat er sprake is van traag opladen en dat je een HTC oplader moet gebruiken voor beste resultaat. Deze heb ik nu dus besteld. Valt me ook op dat andere oplader er minder stevig in zit. Merkwaardig allemaal.