Hey Medetweakers,
[ Voor 98% gewijzigd door phrenicsk op 13-10-2016 13:39 ]
[ Voor 98% gewijzigd door phrenicsk op 13-10-2016 13:39 ]
Leuk die secundaire voorwaarden, maar je gaat het toch niet voor minder dan je huidige salaris doen? Weet niet of je nog van plan was een hypotheek o.i.d. af te gaan sluiten, maar dan is gewoon keihard netto maandsalaris handigere dan een groepsverzekering.phrenicsk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:09:Ondertussen heeft het bedrijf me laten weten dat we ze in het volgende gesprek een loonvoorstel willen doen (ze kennen mijn huidig loonpakket). Wel gaven ze aan het huidige nettoloon niet kunnen te behalen maar hebben ze wel zaken waar ik momenteel niet over beschik:
-Groepsverzekering
-Ecocheques
-Hospitalisatieverzekering
-12 vakantiedagen extra tov huidige werkgever.
[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 13-10-2016 11:15 ]
Default blanke hetero
Wel, het voelt aan als een unieke kans. Op mijn leeftijd al volledig klaargestoomd worden richting change/project management. Dat is het enige dat me enorm doet twijfelen..Ebayzo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
Leuk die secundaire voorwaarden, maar je gaat het toch niet voor minder dan je huidige salaris doen? Weet niet of je nog van plan was een hypotheek o.i.d. af te gaan sluiten, maar dan is gewoon keihard netto maandsalaris handigere dan een groepsverzekering.
Ja, dan wel, maar die 12 vakantiedagen zijn ook wat waard.Ebayzo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
Weet niet of je nog van plan was een hypotheek o.i.d. af te gaan sluiten, maar dan is gewoon keihard netto maandsalaris handiger
[ Voor 12% gewijzigd door MrAngry op 13-10-2016 11:24 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Eens, die zijn heel veel waard. Maar dat zou me meer overtuigen met een gelijk of hoger basis salaris.MrAngry schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:20:
[...]
Ja, dan wel, maar die 12 vakantiedagen zijn ook wat waard.
Default blanke hetero
[ Voor 98% gewijzigd door phrenicsk op 13-10-2016 13:40 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq