Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Hey Medetweakers,

[ Voor 98% gewijzigd door phrenicsk op 13-10-2016 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

phrenicsk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:09:Ondertussen heeft het bedrijf me laten weten dat we ze in het volgende gesprek een loonvoorstel willen doen (ze kennen mijn huidig loonpakket). Wel gaven ze aan het huidige nettoloon niet kunnen te behalen maar hebben ze wel zaken waar ik momenteel niet over beschik:
-Groepsverzekering
-Ecocheques
-Hospitalisatieverzekering
-12 vakantiedagen extra tov huidige werkgever.
Leuk die secundaire voorwaarden, maar je gaat het toch niet voor minder dan je huidige salaris doen? Weet niet of je nog van plan was een hypotheek o.i.d. af te gaan sluiten, maar dan is gewoon keihard netto maandsalaris handigere dan een groepsverzekering.

Dit zijn de momenten om stappen te maken. Als je er eenmaal zit, is het maar weer afwachten hoe het zich ontwikkelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 13-10-2016 11:15 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
Ebayzo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
Leuk die secundaire voorwaarden, maar je gaat het toch niet voor minder dan je huidige salaris doen? Weet niet of je nog van plan was een hypotheek o.i.d. af te gaan sluiten, maar dan is gewoon keihard netto maandsalaris handigere dan een groepsverzekering.
Wel, het voelt aan als een unieke kans. Op mijn leeftijd al volledig klaargestoomd worden richting change/project management. Dat is het enige dat me enorm doet twijfelen.. :)

Ook het feit dat ik in mijn huidig bedrijf 0,0 doorgroeimogelijkheden heb, laat dit aanvoelen als een goede overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:45
Ebayzo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
Weet niet of je nog van plan was een hypotheek o.i.d. af te gaan sluiten, maar dan is gewoon keihard netto maandsalaris handiger
Ja, dan wel, maar die 12 vakantiedagen zijn ook wat waard.

TS vraagt of hij klaar is voor een management functie: Volgens mijn definitie is change en project management geen management in de zin waarin ik het versta. Taken zoals functioneringsgesprekken, bewaken van afdelingsbudget en resources, bewaken van bedrijfscultuur en strategie e.d. spelen allemaal minder een rol. Maar dat terzijde. Je bent natuurlijk nooit echt klaar voor een nieuwe rol in de zin dat je alles gelijk goed zal doen, je leert meestal door een paar keer op je bek te gaan. Of je klaar bent in de zin van dat je klaar bent met je huidige rol kan je het beste zelf bepalen.
Ik vind het wel vreemd dat je voor een rol waarin je meer verantwoordelijkheden krijgt, meer stress ondervind en door je technische achtergrond bepaalde waarde kan toevoegen die het bedrijf blijkbaar ontbeert, minder nettoloon krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door MrAngry op 13-10-2016 11:24 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

MrAngry schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Ja, dan wel, maar die 12 vakantiedagen zijn ook wat waard.
Eens, die zijn heel veel waard. Maar dat zou me meer overtuigen met een gelijk of hoger basis salaris.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:37

DjVe

Hatsaflats!

Hoeveel ga je er netto per maand op achteruit? Kan je dat missen en vind je dit een goede stap vooruit? Doen! Kan je het niet missen, denk er nog eens goed over na en wees eerlijk naar je nieuwe werkgever. Wellicht dat ze er toch nog iets bij doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
Closed.

[ Voor 98% gewijzigd door phrenicsk op 13-10-2016 13:40 ]

Pagina: 1