Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 16:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Ik ben eigenlijk voor m'n dochter op zoek naar een voordelig abonnement waar ze nu mee kan bellen, maar waar ik in de toekomst eenvoudig een databundel(tje) aan toe kan voegen waardoor de maandkosten max zo'n 8-9 euro zouden moeten zijn eigenlijk.

Heb wel gezien dat een gemiddeld bel abonnement nu zo'n 4-5 euro per maand kost. Maar in veel gevallen is het me dan onduidelijk (bij een 2-jarig abonnement bijvoorbeeld) of ik dan over een half jaar zomaar een databundel kan aanzetten of dat ik die 2 jaar eerst moet afmaken.

Ik ben zelf bij Simyo (heb nog een oudere goedkope variant) en weet dat het daarbij gewoon kan, maar ik vind Simyo met nieuwe abonnementen best duur.

Iemand die in dezelfde situatie zit/zat en een advies heeft?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.
hars73 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:53:
Iemand die in dezelfde situatie zit/zat en een advies heeft?
Wellicht iets boven je budget. Maar is simpel.nl niet iets? Je bent dan klaar voor 10 euro in de maand en je dochter heeft dan 1GB en onbeperkt bellen + smsen.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 13-10-2016 11:07 ]

• hars73

hars73

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:06:
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.
Oeps sorry zat idd in het verkeerde forum.
Wellicht iets boven je budget. Maar is simpel.nl niet iets? Je bent dan klaar voor 10 euro in de maand en je dochter heeft dan 1GB en onbeperkt bellen + smsen.
Dit is inderdaad net iets boven budget. Maar je hebt me wel de goeie richting opgestuurd, want ze hebben een variant voor €7,50 met hetzelfde alleen dan niet onbeperkt bellen, maar 100 minuten. Das ook prima. Volgens mij kom je niks goedkopers tegen.

En bij Simpel kun je ook gebruik maken van een plafond als je over je bundelgrenzen heengaat lees ik, waarbij je nog wel nummers in kunt stellen die dan nog wel gebeld kunnen worden (ouders bijvoorbeeld).

• rens-br

rens-br

hars73 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:24:
En bij Simpel kun je ook gebruik maken van een plafond als je over je bundelgrenzen heengaat lees ik, waarbij je nog wel nummers in kunt stellen die dan nog wel gebeld kunnen worden (ouders bijvoorbeeld).
Klopt inderdaad en je kan eventueel ook maandelijks de bundel naar boven of beneden bijstellen.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-11 13:57
Bij ben Ben je dan iets goedkoper uit en kun je evt maandelijks aanpassen.
https://www.ben.nl/sim-only

• hars73

hars73

Topicstarter
Het gaat toch het Simpel abonnement worden van 7,50, dan is dat dataverkeer ook direct geregeld. Prima!

• rens-br

rens-br

Cave_Boy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:21:
Bij ben Ben je dan iets goedkoper uit en kun je evt maandelijks aanpassen.
https://www.ben.nl/sim-only
Ik zie niet hoe dit goedkoper is dan Simpel.
Ben: 100/100 + 1000MB = €8,00
Simpel: 100/onbeperkt + 1000MB = €7,50

Simpel kan je daarnaast ook maandelijks aanpassen.

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 16:35

ArCadE

No banana available

rens-br schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

Ik zie niet hoe dit goedkoper is dan Simpel.
Ben: 100/100 + 1000MB = €8,00
Simpel: 100/onbeperkt + 1000MB = €7,50

Simpel kan je daarnaast ook maandelijks aanpassen.
TS wilde in eerste instantie alleen een bel bundel zonder data

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:57
Dochter + bellen? Dan is 100 minuten wel mager denk ik? ;)

Ik denk dan eigenlijk aan Tele2 SO maandelijks opzegbaar met onbeperkt bellen: https://www.tele2.nl/shop...only/?data=1500&binding=1
17 euro/maand. 2 jarig = 16 euro/maand.

Enne, er zit bijna overal data bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 13-10-2016 14:11 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• rens-br

rens-br

Señor Sjon schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:10:
Dochter + bellen? Dan is 100 minuten wel mager denk ik? ;)

Ik denk dan eigenlijk aan Tele2 SO maandelijks opzegbaar met onbeperkt bellen: https://www.tele2.nl/shop...only/?data=1500&binding=1
17 euro/maand. 2 jarig = 16 euro/maand.
Vind die wel duur, als je kijkt dat het budget van 8/9 euro per maand. Enige voordeel is 4G.

Verder bellen jongeren nog echt zoveel per maand? Dat idee heb ik namelijk echt niet.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
hars73 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:32:
Het gaat toch het Simpel abonnement worden van 7,50, dan is dat dataverkeer ook direct geregeld. Prima!
Al bij youfone.nl gekeken?
250 minuten maandelijks opzegbaar zonder internet voor 5 euro pm. Of 2 jaar voor 4 euro pm. Je kan daar gewoon maandelijks internet bij afsluiten als je dat wil.

• rens-br

rens-br

Jimster schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

Al bij youfone.nl gekeken?
250 minuten maandelijks opzegbaar zonder internet voor 5 euro pm. Of 2 jaar voor 4 euro pm. Je kan daar gewoon maandelijks internet bij afsluiten als je dat wil.
Maar vervolgens zit je met data wel ruim boven de 10 euro per maand (4G) of net iets duurder dan simpel.nl. Enige voordeel kan maandelijks opzegbaar zijn.

• hars73

hars73

Topicstarter
Ter info, het gebruik gaat niet veel verder dan af en toe een berichtje kunnen sturen als ze bij vriendinnetjes gaat spelen of even kunnen bellen om dezelfde reden. Beperkt gebruik.. geen ladingen data naar binnen slurpen, maar net iets meer kunnen dan een eenvoudige prepaid variant. En de ene maand internet aanzetten en de volgende maand weer uit.. hmm ik weet de reactie dan al wel :P die moet dan altijd aan.
Dus dan is 7,50 per maand van Simpel meer dan genoeg.

[ Voor 16% gewijzigd door hars73 op 13-10-2016 15:42 ]

• lordgandalf
  • Laatst online: 15-11 14:34
Ik zou eens kijken naar youfone hebben abos die je helemaal kan aanpassen en ook interesant data en telefoon disable zodat ze nooit meer kan vebruiken dan het gekregen hoeveelheid

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
hars73 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:39:
Ter info, het gebruik gaat niet veel verder dan af en toe een berichtje kunnen sturen als ze bij vriendinnetjes gaat spelen of even kunnen bellen om dezelfde reden. Beperkt gebruik.. geen ladingen data naar binnen slurpen, maar net iets meer kunnen dan een eenvoudige prepaid variant. En de ene maand internet aanzetten en de volgende maand weer uit.. hmm ik weet de reactie dan al wel :P die moet dan altijd aan.
Dus dan is 7,50 per maand van Simpel meer dan genoeg.
Ja, die data bundel zou ik ook gewoon aanlaten, kan ze ook onderweg lekker Whats-appen, wanneer geen WiFi beschikbaar is, heb de indruk, dat tieners toch meer appen, dan bellen. :)
Maak wel goede afspraken met haar, want zoiets kan gigantisch uit de klauwen lopen, dus bijv. YouTube alleen via WiFi, anders is die bundel snel op.
Al jong leren, je verbruik in de gaten te houden, is alleen maar goed.
Pagina: 1