Ik heb een Asus T100TA-DK007H (die met HDD in het dock) voor werk onderweg.
Dingetje deed prima zijn ding totdat het dock kuren begon te vertonen.
Wat is er aan de hand: het lijkt er op dat de verbinding tussen tablet en dock niet goed meer is, want alleen in een bepaalde stand ( <90 graden open) krijg ik een werkende verbinding (Tobo werkt en HDD zichtbaar).
Met een ander dock, zonder HDD, precies dezelfde symptomen.
Logica zegt mij dan het hoogstwaarschijnlijk de connector in de tablet is, die kuren heeft.
Asus wil alleen al € 75 in rekening brengen om er naar te kijken want dit gebeurt natuurlijk net buiten de garantietermijn?! De leverancier kan weinig voor me doen, want schijnen geen TD te hebben.
Kortom, ik heb een half werkend apparaat.
Heeft iemand raad? Of een dode T100 om te strippen voor onderdelen?
B.v.d.
Kreukeltje
Dingetje deed prima zijn ding totdat het dock kuren begon te vertonen.
Wat is er aan de hand: het lijkt er op dat de verbinding tussen tablet en dock niet goed meer is, want alleen in een bepaalde stand ( <90 graden open) krijg ik een werkende verbinding (Tobo werkt en HDD zichtbaar).
Met een ander dock, zonder HDD, precies dezelfde symptomen.
Logica zegt mij dan het hoogstwaarschijnlijk de connector in de tablet is, die kuren heeft.
Asus wil alleen al € 75 in rekening brengen om er naar te kijken want dit gebeurt natuurlijk net buiten de garantietermijn?! De leverancier kan weinig voor me doen, want schijnen geen TD te hebben.
Kortom, ik heb een half werkend apparaat.
Heeft iemand raad? Of een dode T100 om te strippen voor onderdelen?
B.v.d.
Kreukeltje