Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Vraag
Alle reacties
Waarom is Android 5.0 een eis? Puur vanwege de veiligheid en ondersteuning van applicaties?
[ Voor 62% gewijzigd door rens-br op 13-10-2016 11:46 ]
Het is voornamelijk een veiligheidseis die door ons hoofdkantoor is gesteld. En wij zijn een bedrijf dat bij andere bedrijven langs gaat om te controleren of zij zich netjes aan alle procedures houden dus dat is niet iets waar ik licht overheen stap, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Helder. Ik begrijp het. Heb je al bij het Merk Caterpillar / CAT gekeken? Dat is een merk wat bij mij boven schiet als het om industriële / bouwvakkers telefoons gaat.Mx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:42:
Het is voornamelijk een veiligheidseis die door ons hoofdkantoor is gesteld. En wij zijn een bedrijf dat bij andere bedrijven langs gaat om te controleren of zij zich netjes aan alle procedures houden dus dat is niet iets waar ik licht overheen stap, als je begrijpt wat ik bedoel.
Uit de commentaren op dat artikel blijkt dat CAT geen ATEX toestellen heeft, helaas.
Het is echt een niche markt. De afzetmarkt is zo klein en de prijzen zo hoog dat je volgens mij al marktleider bent als je 100 toestellen verkoopt.
Dit zou je misschien ook voor een telefoon naar keuze kunnen doen.
niet ATEX (consumenten) apparatuur laten keuren om in een ATEX zone te gebruiken ???? Dat is echt absoluut niet toegestaan.Pos schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:07:
Ik werk in een bedrijf met verschillende ATEX zones. De meeste elektronische (consumenten) producten, die zich in zulke ruimtes bevinden laten wij jaarlijks certificeren/controleren door een extern bedrijf. Deze krijgen dan een certificatie sticker aangebracht.
Dit zou je misschien ook voor een telefoon naar keuze kunnen doen.
Een toestel dient als zijnde ATEX gecertificeerd uit de fabriek te komen en dient periodiek herkeurt te worden voor de geldigheid van certificaat.
Voor wat betreft ATEX telefoons, je zit eigenlijk vast aan E-com. Zijn maken nog de meest "modern"atex toestellen die er zijn.
Er zijn trouwens wel voor de iphone ATEX ( zone 1 Exe ! ) behuizingen te koop. Wij hebben er ook 1 voor een ipad.
http://atexxo.com/products/explosion-proof-iphone-6/
[ Voor 9% gewijzigd door Galaxis op 13-10-2016 12:14 ]
Wij zitten in een onlangs nieuw geopend pand, januari dit jaar, en zijn uiteraard al beoordeelt en ge-audit op deze zaken of zij in orde zijn. Buiten een aantal minors (aankleding en indeling) zijn daar geen zaken uit voort gekomen.
Nu had ik het wellicht iets beter kunnen nuanceren. Want het ging om een mogelijk advies. En zo zie je dat ik het fijne van die zaken ook niet weet
[...]
niet ATEX (consumenten) apparatuur laten keuren om in een ATEX zone te gebruiken ???? Dat is echt absoluut niet toegestaan.
Een toestel dient als zijnde ATEX gecertificeerd uit de fabriek te komen en dient periodiek herkeurt te worden voor de geldigheid van certificaat.
Dat strijkt dan toch sowieso niet met elkaar? Als zo'n behuizing al goedgekeurd zou zijn is het niet ondenkbaar dat dit ook met andere toestellen kan lijkt me.Er zijn trouwens wel voor de iphone ATEX ( zone 1 Exe ! ) behuizingen te koop. Wij hebben er ook 1 voor een ipad.
Hee dat is een goede tip, ga ik ook naar kijken!Galaxis schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:11:
Er zijn trouwens wel voor de iphone ATEX ( zone 1 Exe ! ) behuizingen te koop. Wij hebben er ook 1 voor een ipad.
ik weet niet precies hoe duur deze mobiel is, maar draait momenteel op android 5.1.1 en er staat in de tekst dat er een update komt naar android nougat 7.0! voor de rest ziet het er ook nog eens degelijk uit.
edit: ik heb wat meer research gedaan, interessant onderwerp, hij is behoorlijk prijssig, verkrijgbaar vanaf zo'n €2650
http://www.atexshop.com/p...ct-x-atex-smartphone.html
[ Voor 27% gewijzigd door jessevandijk op 13-10-2016 16:46 ]