[Multi] Space Hulk: Deathwing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v4lifJf.png

Title: Space Hulk Deathwing
Developer: Streum On Studio
Publisher: Focus Home Interactive
Release Date: November, 2016
Genre: Tactical First Person Shooter (FPS)
Platforms: XBOX ONE, PS4, PC

Setting

Een nieuwe game in het universum van Warhammer 40.000. Dit keer gaat het over de chapter Dark Angels. In dit spel verschijnt er een Space Hulk in het universum van Empire of Man en de Dark Angels worden er op uit gestuurd om de Space Hulk te verkennen. Zoals verwacht is de Space Hulk gevuld met gevaar wat voor de nodige actie zal zorgen.

Hier onder een video met meer achtergrond informatie:

Features

De game lijkt een beetje op Warhammer: Vermintide, voor de paar mensen die het kennen. Een soort “arena shoort”/”Wave Defense” game zover ik het kan beoordelen. Heel veel informatie is nog niet bekend en deze topic start zal ik ook updaten zodra er meer naar buiten komt. In de video's hieronder is wel wat bekend over de wapens die in het spel zullen zitten.

Gameplay Trailer

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4fH0rawQmQQ]

Arsenal Trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Jawel! Deze staat al even op mijn radar, ik hoop zo dat deze deels de hype kan waar maken.

Ben zelf benieuwd of het ook cross-platform ondersteunt, lijkt me niet aangezien het een fps is maar dat zou voor mij wel fijn zijn aangezien ik hem op de pc speel en wat kameraden op de console :p

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Informatie over multi-player heb ik nog niet gevonden, als iemand die wel heeft, dan hoor ik dat graag, kan ik de topic ook even aanpassen. Er is dus ook geen informatie over cross-platform ondersteuning. Helaas is er ook geen beta of gameplay materiaal te vinden behalve een trailer hier en daar. Ergens maak ik mij daar wel een beetje zorgen om, zo kort voor release.

Ik wil de game wel pre-orderen maar ik wil ook de reviews even afwachten.

Verder ziet het er wel geweldig uit. Goede sfeer, goed geluid. Ik hoop dat deze game de verwachtingen van de fans een beetje kan waarmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

Vrijdag

De Zwarte

Ah, ik ben al een tijdje deze titel aan het volgen. Omdat de vorige Space Hulk vrij statisch was (dat was turnbased en kreeg niet zulke goede recensies) heb ik mijn hoop gevestigd op deze titel. Space Marine vond ik erg leuk, dit is dan net iets anders qua opzet maar toch. Een shooter, op een Space Hulk, met de UE engine. Da's potentiëel erg gaaf.

Als ze de rpg elementen (levelen etc) en het damage systeem uitwerken en de AI is zoals ze beweren dat het is, dan lijkt me dit een goede stap in de richting van een leuke serie. Stukken beter dan de meeste tablet flutspelletjes die de GW licensie hebben gekregen.

Het is trouwens Imperium of Man, ipv Men ;)

Ohja, wat achtergrond, dit is wat meer info over wat een Space Hulk nu eigenlijk is: http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Space_Hulk

En met deze chapter speel je:
http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Dark_Angels

In elk geval is er genoeg materiaal om er een interessante lore van te maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 13-10-2016 18:56 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is compleet onder de radar gebleven voor mij. Hopelijk net zo vermakelijk als die 3rd person shooter van een paar jaar geleden. Zag alleen wel dat hij uitgesteld is tot december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Laatst online: 16-09 17:29
Doet me denken aan de DOS game Space Hulk; geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
Nog een vraagje; ik zag dat de beta niet meer toegankelijk is voor nieuwe aanmeldingen. Als ik nu pre-order, krijg ik dan alsnog toegang tot de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gameplay video!

[ Voor 61% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2016 17:13 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Morgen release! Heeft er iemand nog de beta gespeeld? Ik ben er helaas niet aan toegekomen (en ook niet gereserveerd), zoja, hoe beviel dat? Ik lees op Steam best veel negativiteit. Onder andere ontbreken van flamers, insta-heal en oneindig munitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
Volgens mij is de release 9 december. Komende vrijdag dus.

Heb de beta kort gespeeld; ik vond het er wel goed uitzien en speelde ook wel soepel. Heb alleen maar quick match gespeeld dus kan niks zeggen over de aangehaalde negatieve punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Euh... Damn, ik dacht 7 december? Mijn fout...

Hoe zag het er uit, qua sfeer? Volgens de trailers had je veel verschillende soorten schepen, merkte je daar ook wat van? Qua interieur etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
Ik heb de beta niet veel gespeeld. Kan je niet zoveel vertellen. De filmpjes hierboven geven wel een goed beeld hoe het er aan toe ging.

Ik heb trouwens slecht nieuws. De release is uitgesteld tot 14 december (net gelezen op Steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja ik lees het. Jammer maar als het goed gebruikt wordt vind ik het niet erg. Beter een spel dat goed is uitgewerkt dan gehaast uitgebracht.

• be3a18
Space Hulk Deathwing is officieel uit! Gisteren even geprobeerd. Liep al snel vast op 'locked doors'. Tot ik erachter kwam dat je die gewoon kapot kunt maken met je Lightning Sword. Later nog maar eens proberen.

Ziet er goed uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Ook even gespeeld, speelt wel lekker weg en ziet er ook wel goed uit. Binnenkort ff coop proberen om te kijken hoe dat gaat

https://www.dutchsolarboat.com

Pagina: 1