Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Budget PC voor mijn ouders die een tijdje mee kan. Voornamelijk office/mail gebruik, soms Netflix/Youtube/Spotify e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis, toetsenbord, Windows 10.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel Core i3-6100, 256GB SSD, 8GB RAM. Voor de rest heb ik jullie expertise nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst geen grote toren en als het even kan niet te luidruchtig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Adviseren welke onderdelen met elkaar compatibel zijn (moederbord +CPU e.d.). Ik heb weinig verstand van onderdelen en welk moederbord waarbij past en dergelijke. Er is zo'n grote keuze dat het wat overweldigend is.
Heel erg bedankt alvast!
Budget PC voor mijn ouders die een tijdje mee kan. Voornamelijk office/mail gebruik, soms Netflix/Youtube/Spotify e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis, toetsenbord, Windows 10.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel Core i3-6100, 256GB SSD, 8GB RAM. Voor de rest heb ik jullie expertise nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst geen grote toren en als het even kan niet te luidruchtig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Adviseren welke onderdelen met elkaar compatibel zijn (moederbord +CPU e.d.). Ik heb weinig verstand van onderdelen en welk moederbord waarbij past en dergelijke. Er is zo'n grote keuze dat het wat overweldigend is.
Heel erg bedankt alvast!