Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p High/Ultra settings @60fps of hoger en videobewerking in Adobe After Effects CC2014/CC2015.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1300 inclusief verzendkosten. Assembleren doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten niet maar randapparatuur heb ik allemaal al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
250GB SSD, 1TB(+) HDD, i7, GTX 1070, etc?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen AMD (slechte ervaringen) of Fractal (vind de behuizingen om te kotsen), voor de rest is alles prima. Wel wil ik dat alles mooi bij elkaar past qua kleur en dat de kast een window heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
(Mid) Tower, "stil", stroomverbruik geen probleem. En zoals bovengenoemd dat alles mooi bij elkaar past qua kleur
Ga je overklokken?
Ik heb er geen verstand van, dus liever niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik nog wat hulp willen bij het uitkiezen van een behuizing en koeler, hier ben ik niet zo wijs in. Verder wil ik indien mogelijk aan mijn budget blijven, zijn er dingen die ik goedkoper kan krijgen? Als jullie me kunnen helpen een leuk systeem samen te stellen voor mijn doeleinden ben ik jullie eeuwig dankbaar
Mijn opzet:
Gamen op 1440p High/Ultra settings @60fps of hoger en videobewerking in Adobe After Effects CC2014/CC2015.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1300 inclusief verzendkosten. Assembleren doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten niet maar randapparatuur heb ik allemaal al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
250GB SSD, 1TB(+) HDD, i7, GTX 1070, etc?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen AMD (slechte ervaringen) of Fractal (vind de behuizingen om te kotsen), voor de rest is alles prima. Wel wil ik dat alles mooi bij elkaar past qua kleur en dat de kast een window heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
(Mid) Tower, "stil", stroomverbruik geen probleem. En zoals bovengenoemd dat alles mooi bij elkaar past qua kleur
Ga je overklokken?
Ik heb er geen verstand van, dus liever niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik nog wat hulp willen bij het uitkiezen van een behuizing en koeler, hier ben ik niet zo wijs in. Verder wil ik indien mogelijk aan mijn budget blijven, zijn er dingen die ik goedkoper kan krijgen? Als jullie me kunnen helpen een leuk systeem samen te stellen voor mijn doeleinden ben ik jullie eeuwig dankbaar
Mijn opzet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 315,- | € 315,- |
| 1 | MSI Z170A SLI Plus | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | € 474,- | € 474,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair RM550x | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 72,- | € 72,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.174,76 | |