Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eventghost parameters parsen naar action

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:07
Ik krijg het niet voor elkaar om een variable door te zetten naar de action. Alle gevonden voorbeelden gaan juist over de communicatie de andere kant op (iets ontvangen via autoremote)
Heb verschillende manier van noteren van eg.event.payload geprobeerd en zoals geschreven doet niet het gewenst en elke andere vorm (met of zonder haakjes) geeft error.
In screenshot is error het meest duidelijk.
eventghost

Probeer ik nu iets 'onmogelijks' of doe ik het verkeerd (dat hoop ik ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:07
*kick*
Niemand een idee :?

edit:
Ondertussen een workaround bedacht, niet echt het meest gewenst maar wel werkbaar.
In programma welke ik dus alleen eventghost wou laten triggeren en daarbij waardes wou mee sturen heb ik nu omgebouwd.
Programma schrijft waarde weg naar html file welke via webserver te benaderen is.
Daarnaast laat ik het programma wel eventghost triggeren door webserver services te draaien ip:poort?triggernaam
Deze triggert dan weer tasker.
Vervolgens laat ik tasker de data weer ophalen bij de eerst genoemde webserver dmv http.get en zo heb ik toch de gewenste waardes in tasker beschikbaar. Aangezien het hier om een tekstje gaat wat voorgelezen moet worden maakt het mij niet uit dat het via de webserver leesbaar is (overigens alleen via lan te benaderen)

[ Voor 93% gewijzigd door The-Source op 14-10-2016 15:16 . Reden: workaround ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal