Voor mijn klas en school ben ik op zoek naar een manier om effectief en goedkoop de capaciteit qua IT wat uit te breiden. Het vergt namelijk teveel tijd om met de paar vaste pc's alle computertaken te voltooien.
Aangezien de meeste leerlingen tegenwoordig gebruik maken van online opslag en apps die online staan lijken mij Chromebooks een goed alternatief.
Mijn eisen zijn namelijk:
- Een vast toetsenbord (dus geen losse tablet)
- Wifi
- Moeiteloos kunnen internetten.
- Degelijk (het zijn toch kinderen)
Mijn budget is €2000,-, hiermee wil ik graag zoveel mogelijk leerlingen kunnen bedienen.
Ik maak veel gebruik van Google drive, Apps (for education), Classroom en andere schoolapplicaties zoals Basispoort en Mijnklas en ook het toetsen van mijn hoofdmethode gaat online. Met een Chromebook lijkt het mij dat ik deze taken goed kan volbrengen.
Kan ik nu gewoon op zoek gaan naar Chromebooks tussen de 200-300 euro?
Zoals:
Ik denk dat 4gb ram en 16gb geheugen en een 11,6' inch scherm wel voldoende is toch?
Aangezien de meeste leerlingen tegenwoordig gebruik maken van online opslag en apps die online staan lijken mij Chromebooks een goed alternatief.
Mijn eisen zijn namelijk:
- Een vast toetsenbord (dus geen losse tablet)
- Wifi
- Moeiteloos kunnen internetten.
- Degelijk (het zijn toch kinderen)
Mijn budget is €2000,-, hiermee wil ik graag zoveel mogelijk leerlingen kunnen bedienen.
Ik maak veel gebruik van Google drive, Apps (for education), Classroom en andere schoolapplicaties zoals Basispoort en Mijnklas en ook het toetsen van mijn hoofdmethode gaat online. Met een Chromebook lijkt het mij dat ik deze taken goed kan volbrengen.
Kan ik nu gewoon op zoek gaan naar Chromebooks tussen de 200-300 euro?
Zoals:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Chromebook 11 CB3-131-C2E2 | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Acer Chromebook C730E C5XK | € 259,- | € 259,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 488,- | |
Ik denk dat 4gb ram en 16gb geheugen en een 11,6' inch scherm wel voldoende is toch?