Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromebooks voor basisonderwijs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
Voor mijn klas en school ben ik op zoek naar een manier om effectief en goedkoop de capaciteit qua IT wat uit te breiden. Het vergt namelijk teveel tijd om met de paar vaste pc's alle computertaken te voltooien.

Aangezien de meeste leerlingen tegenwoordig gebruik maken van online opslag en apps die online staan lijken mij Chromebooks een goed alternatief.

Mijn eisen zijn namelijk:
- Een vast toetsenbord (dus geen losse tablet)
- Wifi
- Moeiteloos kunnen internetten.
- Degelijk (het zijn toch kinderen)

Mijn budget is €2000,-, hiermee wil ik graag zoveel mogelijk leerlingen kunnen bedienen.

Ik maak veel gebruik van Google drive, Apps (for education), Classroom en andere schoolapplicaties zoals Basispoort en Mijnklas en ook het toetsen van mijn hoofdmethode gaat online. Met een Chromebook lijkt het mij dat ik deze taken goed kan volbrengen.

Kan ik nu gewoon op zoek gaan naar Chromebooks tussen de 200-300 euro?

Zoals:

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Chromebook 11 CB3-131-C2E2€ 229,-€ 229,-
1Acer Chromebook C730E C5XK€ 259,-€ 259,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 488,-

Ik denk dat 4gb ram en 16gb geheugen en een 11,6' inch scherm wel voldoende is toch?

Alle reacties

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Chromeit kan ook chromebooks leveren die alleen in amerika beschikbaar zijn, een mooi dealtje moet vast mogelijk zijn. Ik heb mijn chromebook er ook gekocht

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 21:14
De Dell Chromebook is "schoolbestending", dus beter bedtendigd tegen morsen en vallen.

http://www.dell.com/nl/p/...mebook-11-3120&l=nl&s=bsd

Binnen jouw budget, met of zonder touchscreen. Als je contact opneemt met Dell sales is er misschien wel wat te regelen.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Verwijderd

Kijk eens naar de Dell of HP rugged Chromebooks.