Ik zoek een?
Kleinere behuizing voor mijn huidige PC (moederbord is ATX).
Eventueel koeler voor processor.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een kleinere behuizing voor mijn huidige PC. Ik heb nu een gigantische kast staan in mijn slaapkamer die veel lawaai maakt.
Eventueel een koeler voor mijn processor (ik denk dat een goedkope koeler uit 2016 beter is dan een uit 2009?).
Wat is je budget?
Voor een nieuwe behuizing ben ik bereid om tot 50 euro te gaan.
Voor de koeler zou ik geen idee hebben. Is 30 eu voldoende?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen (merk)voorkeuren, sta open voor alles. Hoe stiller, hoe beter.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Voornamelijk voor gamen op 1080p – medium, high of ultra.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn PC dateert uit december 2009 van Paradigit (model: Paradigit Extreme X1000). Door de jaren heen heb ik alleen een SSD gekocht en 8GB geheugen. Ik heb in een eerdere topic gevraagd naar wat ik zou kunnen vervangen in mijn PC (daaruit ben ik gekomen op een nieuwe videokaart (Radeon RX 470 4GB) en een nieuwe voeding (Corsair CX450M)). Ik zou graag van jullie willen weten welke kleinere behuizing(en) ideaal zouden zijn (met de nieuwe aankopen en eventueel ook koeler voor processor als dat nodig is). Ik heb nu een gigantische kast staan in mijn slaapkamer die veel lawaai maakt tijdens het opstijgen, vliegen en landen.
Dit is mijn huidige set-up:
Ik kon op Tweakers niet de videokaart (NVIDIA GeForce GTX 260, I know it's old
) en de koeler van mijn processor (Intel E41759 002) vinden.
Alvast bedankt!
MrToggolino
Kleinere behuizing voor mijn huidige PC (moederbord is ATX).
Eventueel koeler voor processor.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een kleinere behuizing voor mijn huidige PC. Ik heb nu een gigantische kast staan in mijn slaapkamer die veel lawaai maakt.
Eventueel een koeler voor mijn processor (ik denk dat een goedkope koeler uit 2016 beter is dan een uit 2009?).
Wat is je budget?
Voor een nieuwe behuizing ben ik bereid om tot 50 euro te gaan.
Voor de koeler zou ik geen idee hebben. Is 30 eu voldoende?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen (merk)voorkeuren, sta open voor alles. Hoe stiller, hoe beter.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Voornamelijk voor gamen op 1080p – medium, high of ultra.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn PC dateert uit december 2009 van Paradigit (model: Paradigit Extreme X1000). Door de jaren heen heb ik alleen een SSD gekocht en 8GB geheugen. Ik heb in een eerdere topic gevraagd naar wat ik zou kunnen vervangen in mijn PC (daaruit ben ik gekomen op een nieuwe videokaart (Radeon RX 470 4GB) en een nieuwe voeding (Corsair CX450M)). Ik zou graag van jullie willen weten welke kleinere behuizing(en) ideaal zouden zijn (met de nieuwe aankopen en eventueel ook koeler voor processor als dat nodig is). Ik heb nu een gigantische kast staan in mijn slaapkamer die veel lawaai maakt tijdens het opstijgen, vliegen en landen.
Dit is mijn huidige set-up:
Ik kon op Tweakers niet de videokaart (NVIDIA GeForce GTX 260, I know it's old
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 860 Boxed | € 361,79 | € 361,79 |
| 1 | MSI P55-CD53 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 34,88 | € 34,88 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 90,29 | € 90,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 486,96 | |
Alvast bedankt!
MrToggolino