Hoi,
Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
200 t/m 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niks uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan om de videokaart in mijn huidige systeem te gaan upgraden, met zicht op een upgrade van de processor en moederbord in de toekomst.
Huidige hardware:
Intel Core 2 quad Q9450 @2.66GHz gekoeld door een Chythe Mugen
Gigabyte X48T-DQ6
OCZ Reaper 4GB 2x2GB PC2 8500 8500U 1066MHz
Asus AMD Radeon HD 6870 1GB
Thermallake Thoughpower 850 Watt
Seagate 1GB HDD.
Ik heb de computer 2de hands gekocht om normale games op te spelen. Dit gaat prima maar ik begin te merken dat ik toch wat zwaarders wil. Bijv. als ik Batman: Arham City speel met Directx11 met alles op zijn hoogst blijft hij op de 32 FPS steken. dit is duidelijk te merken in gameplay.
Of het alleen op te lossen in met een ander videokaart denk ik van niet, ik ben van plan om over een half jaar er een nieuw moederbord met processor en nieuwe RAM modules in te zetten.
Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
200 t/m 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niks uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan om de videokaart in mijn huidige systeem te gaan upgraden, met zicht op een upgrade van de processor en moederbord in de toekomst.
Huidige hardware:
Intel Core 2 quad Q9450 @2.66GHz gekoeld door een Chythe Mugen
Gigabyte X48T-DQ6
OCZ Reaper 4GB 2x2GB PC2 8500 8500U 1066MHz
Asus AMD Radeon HD 6870 1GB
Thermallake Thoughpower 850 Watt
Seagate 1GB HDD.
Ik heb de computer 2de hands gekocht om normale games op te spelen. Dit gaat prima maar ik begin te merken dat ik toch wat zwaarders wil. Bijv. als ik Batman: Arham City speel met Directx11 met alles op zijn hoogst blijft hij op de 32 FPS steken. dit is duidelijk te merken in gameplay.
Of het alleen op te lossen in met een ander videokaart denk ik van niet, ik ben van plan om over een half jaar er een nieuw moederbord met processor en nieuwe RAM modules in te zetten.