Onbeschoft en associaal yannickscholman

Pagina: 1
Acties:
  • 926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowRide
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 10:01
Hoop dat ik hier goed ben voor dit Topic.
4 dagen geleden heb ik een veiling gestart op jullie V&A. Nadat yannickscholman deze veiling heeft gewonnen contact opgenomen om tot een overeenkomst te komen ten behoeve van verzending, ophalen, wegbrengen. Zie onderstaande tekst uit het gesprek tussen ons.

Hierna de veiling opnieuw gestart omdat de andere bieders inmiddels al waren voorzien, en hier gaat hij opnieuw op bieden. Kunnen jullie a.u.b. Hier iets aan doen, dit is Tweakers onwaardig en zeer irritant.

(Gesprek tussen yannickscholman en mij weggehaald). Enkele zinnen wat hij gebruikt.

-ja sorry het is te ver weg en ik heb het koud

-blablabla

-ahahahahahhaa ok

[ Voor 52% gewijzigd door SnowRide op 14-10-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Buiten dat het niet netjes is om open en gesprekken te posten. Is het maken van wraak reviews ook niet toegestaan,..

gallery: yannickscholman

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:19
Het is overigens wel een erg rare manier van communiceren van yannickscholman. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar boos over bent. Maar het heeft inderdaad niet zoveel zin om je gesprek hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-10 13:17
Als ik zo even snel yannickscholman's profiel bekijk is dit hele account niet zo serieus.
Deze jongeman heeft één reactie geplaatst op een artikel met alleen het woord * leuk *

Zou best één van die mensen kunnen zijn die gewoon een beetje lopen te zieken over het forum / V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowRide
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 10:01
Snap dat het misschien niet zo netjes is om dit openbaar te zetten, maar ik vond dat er geen persoonlijke informatie in stond.
Tevens vind ik de reviews geen wraak, dit zijn reviews met 1 ster omdat hij zijn afspraken niet nakomt terwijl hij 2 keer het winnende bod heeft gehad bij mij en daarna zeer slecht/irritant communiceert.
Maar kunnen jullie deze persoon geen waarschuwing geven en anders een ban? Dit is gewoon de boel verzieken en kopers wegjagen omdat die meer bied dan anderen maar vervolgens toch niks koopt!

[ Voor 24% gewijzigd door SnowRide op 14-10-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt dat er meer vreemde communicaties zijn. Afgehandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.