delta fan ipv ys-tech?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb nu een ys-tech fan dus op men heatsink. hij draait 4900 RPM en heeft volgens de specs een CFM van 27. nu wil ik mischien wel upgrade naar een delta. maar nu zie ik bij oc-shop dat die maar 4250 RPM heeft en een CFM van maar 19. heeft winig zin dan upgrade. of moet ik die bovenste nemen?

Verwijderd

Dat is het logisch gevolg van wat je zelf zegt, wat is dit nou voor vraag?

Verwijderd

Er zijn verschillende deltafans, tot wel 38 CFM. Kijk maar eens op http://www.coolerguys.com/CPUCOOL/YStech.htm

• smokey
ik zie het al, de ys tech 34 db en de delta 46 dan weet ik genoeg veel teveel herrie daar wordt je toch doof van. ik vind die ys tech van mij al veel herrie maken ok hij draait wel 400 rpm meer dan daar staat maar dat zal wel niet heel veel uitmaken.

et zit zo atreides ik screef dat stukkie en toen ging ik eve terugkijke naar oc-shop en toen zag ik die daarbove. ik dacht ach laat ik toch maar poste ik wil wel eens zien of er nog nuttige tips uitkomen

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

ach stel je niet aan
hoor je bijna niet die fan...
btw rpm zegt niet alles he

Verwijderd

Smokey,

Jij hebt 't over die MP (medium Performance) en niet de HP(High Performance)... die HP's zijn erg GOED! De beste! maar die maken een ontiechlijke herrie!

• smokey
ik wil eigenlijk wat mense horen die die fan gebruiken de HP dan. wat zei over het lawaai zeggen

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Smokey,

kijk eens in Binas en zoek op waarmee je het aantal dB kunt vergelijken... Ook namens mij zit ook nog te kijken welke 80mm fan ik wil: de mp of hp... Waarschijnlijk een goed weggestopte hp (vanwege herrie)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik heb 2x 60mm HP, die dingen zijn niet leuk meer... ik gebruik nu me Ys-Techs...

Verwijderd

hoi ik heb een alpha 3125s met twee delta's 60hp als ik ze via mijn voeding aansluit draaien ze 7100 rpm dat maakt een tering herrie heb ze nu maar via me mobo gedaan en ze draaien nu 5850rpm en dat is wel uit te houden. greetz

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:09
Hetzelfde hier. Ik heb er eentje aangeschaft voor op mijn 3125. Wat een pestherrie maakt dat zeg! Heb mijn YS Tech weer lekker teruggehangen....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• smokey
das wel duidelijk dus teveel herrie. jammer
Pagina: 1