Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen, voorlopig op 1080p met hoge/ultra settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag onder de 850 euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ook de monitor moet ik nog aanschaffen, maar deze heb ik buiten dit systeem gelaten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hiervoor het basissyteem uit de BBG van september genomen, en de processor en videokaart veranderd. Ik wil graag een systeem dat nog even mee kan.
Kan het moederbord goed mee met genoemde CPU en GPU? en als ik later wil overclocken, kan dat met dit moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Wellicht later, heb mij hier nog niet heel erg mee bezig gehouden. Is overclocken mogelijk met het voorgestelde systeem?
Ik wil gaan gamen, voorlopig op 1080p met hoge/ultra settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag onder de 850 euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ook de monitor moet ik nog aanschaffen, maar deze heb ik buiten dit systeem gelaten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,95 | € 245,95 |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 289,50 | € 289,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 72,- | € 72,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 839,30 | |
Ik heb hiervoor het basissyteem uit de BBG van september genomen, en de processor en videokaart veranderd. Ik wil graag een systeem dat nog even mee kan.
Kan het moederbord goed mee met genoemde CPU en GPU? en als ik later wil overclocken, kan dat met dit moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Wellicht later, heb mij hier nog niet heel erg mee bezig gehouden. Is overclocken mogelijk met het voorgestelde systeem?