Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TarikLuis
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 09:18
Hoi allemaal,

Ik ben een beetje in een unieke situatie op het moment, ik mag namelijk al een maand een nieuwe telefoon. Normaal gesproken heb ik dan allang alweer een nieuwe besteld, maar deze keer maakt het me allemaal wat minder uit. Ik ben namelijk echt gek op de Z3, doet precies wat ik allemaal nodig heb (misschien een beetje weinig interne opslag) met een geweldige batterijduur. Het enige waarom ik deze telefoon wil vervangen is omdat er wat klepjes los zitten en niet meer goed sluiten, voornamelijk bij het oplaadpunt.
Ik ben dus een beetje in dubio, sim-only verlengen voor een jaar met dezelfde telefoon (misschien het klepje even vervangen als dat mogelijk is?) of een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn abonnement.

Ik zoek een?
Een android smartphone (heb niks van apple dus zie de meerwaarde van iOS leren niet echt) met dezelfde, of betere, accuduur als de Z3. Verder een scherm van 5inch of groter.

Wat is je budget?
Moet samen met een abonnement genomen kunnen worden

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard webbrowsen/youtube filmpjes kijken, zo nu en dan wat hearthstone(/andere mobile games) spelen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg mijn abonnement om te zetten naar sim-only, maar ik denk dat het de 15-20 euro per maand extra waard kan zijn om een leuke nieuwe mobiel te kopen. Verder heb ik zelf niet zulke hele goeie ervaringen gehad met de samsung galaxy reeks, maar dat is alweer een tijdje geleden dus weet niet of dat nog zo is.

De sony xperia ZX lijkt me een leuke opvolger voor mijn Z3, maar ben bang dat het gewoon een betere camera is met minder batterijduur voor meer geld.

Eigenlijk is mijn vraag dus; Is het het waard om nu een nieuwe telefoon te nemen bij mijn abonnement of zal het beter zijn om voor een jaar sim-only te gaan en dan daarna weer verder te kijken?

Mijn dank is groot :D

• jessevandijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 15:11
het ligt er een beetje aan wat je belangrijk vind. als je android updates erg belangrijk vindt zou ik voor een andere mobiel gaan. de Z3 heeft een snapdragon 801 en die wordt niet meer officieel ondersteund voor android N. maakt het je niet zo heel veel uit zou ik persoonlijk gewoon een jaartje wachten tot de volgende flagships uit zijn. mocht je die te duur vinden kan je voor de huidige generatie flagships gaan voor een mooi prijsje! hierbij denk ik aan de galaxy s7 of een z5 / lg v20.

als je op dit moment wilt overstappen is de s7 qua statistieken in ieder geval de beste. goede camera, scherm en accuduur. maar dan moet je wel zeker weten dat je de bloatware kan accepteren ( alhoewel nova launcher al veel kan doen)

• TarikLuis
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 09:18
Top, bedankt voor je reactie. Ik denk dat het gewoon een jaartje extra de z3 wordt.