één host, meerdere domeinen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:22
Mijn vraag:
Allereerst excuus als dit een langdradig kutverhaal wordt, maar ik vind het al lastig zat om uit te leggen dus hopelijk wordt het een begrijpelijke lap tekst.

Is het mogelijk om bij een host meerdere domeinnamen naar één server te laten gaan? Voorbeeld:
Ik heb een FTP server waar ik mijn websites op upload. Deze server staat op naam van 'www.oktober.nl' en is gehost bij mijndomein

De map waar ik mijn spullen kan uploaden is "/public/sites/www.oktober.nl"
Op de FTP van www.oktober.nl wil ik een map aanmaken voor Prestashop, om zo een nieuwe website te beginnen met een prestashop account.
De url van deze shop is dan 'www.oktober.nl/prestashop/' (op de server is dit dan /public/sites/www.oktober.nl/prestashop/' )

Het domein wat ik gekocht heb voor de webshop is: www.winkel.nl

Het is nu de bedoeling dat www.winkel.nl linkt naar /public/sites/www.oktober.nl/prestashop/. Via een redirect is dat geen probleem, maar waar ik dan tegen aan loop is dat de url OF veranderd naar www.oktober.nl/prestashop/ in de balk, OF vast blijft staan op 'www.winkel.nl', wat ik eigenlijk niet wil.

Is er een mogelijkheid om de map /public/sites/www.oktober.nl/prestashop/ écht vast te maken aan www.winkel.nl? Dus als iemand naar www.winkel.nl gaat en hij wil een broek kopen dat hij dan ook gaat naar www.winkel.nl/prestashop/1-broeken in plaats van www.oktober.nl/prestashop/1-broeken?

Dit ook in verband met de indexatie naar google, ik zou het raar (en zonde) vinden als iemand zoekt op Broek kopen en hij komt uit bij www.oktober.nl/prestashop/1-broeken in plaats van www.winkel.nl/broeken/

Mocht dit niet op deze manier mogelijk zijn, weet iemand van hier een hosting bedrijf waar ik gemakkelijk meerdere domeinen kan hosten vanuit één FTP adres, en waar ik niet voor elke website een nieuw hosting pakket hoef te kopen?

Ik hoor het graag!
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Veel google en collega's gevraagd, maar OF ik ben te vaag, of ik snap het gewoon niet :'(
Je zou toch zeggen dat dit mogelijk moet zijn gezien er zoveel websites op één server gedraaid worden en niet elke website een nieuwe host heeft.

Beste antwoord (via iaxe393 op 12-10-2016 15:28)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:49:
[...]
Betaal je ook per pakket wat je afneemt? Of zit dit allemaal in één groot pakket ?

Als ik het goed begrijp heb je nu 3 verschillende hosting+domein pakketten, of begrijp ik het verkeerd?
Nee, dat begrijp je inderdaad verkeerd. Ik heb bij securehoster.nl het beginner pakket afgesloten en begonnen met één domein. Later heb ik nog 2 domeinnamen toegevoegd. Dus betaal nu voor Beginner pakket + 3 losse domeinnamen.

Deze domeinnamen kan ik alledrie beheren vanuit hetzelfde admin paneel met hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam. Aangezien het wel drie losse websites zijn, krijg je wel drie losse FTP accounts. Website 1 kan dus niet bij de bestanden van website 2.

Maar goed wil je dus bijvoorbeeld 10 (.nl) websites ben je dus
€0,50 * 12 maanden + €6,- * 10 domeinen = €66,- ex. BTW kwijt. Dat is dan inclusief e-mail en 4000MB opslag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-06 10:15
En heb je het al aan je huidige hoster gevraagd? Ik zie dat mijndomein 2 verschillende pakketten heeft, dus misschien is er wel een oplossing voor? Technisch gezien kan het sowieso, maar je hoster moet het ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:38

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Je bent inderdaad een beetje vaag, want normaliter gebruik je het FTP protocol om de data naar je host te uploaden waarna je die data serveert via een webserver zoals Apache of IIS.

Wat gebruik je als webserver?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
arvidbeheerder schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:05:
En heb je het al aan je huidige hoster gevraagd? Ik zie dat mijndomein 2 verschillende pakketten heeft, dus misschien is er wel een oplossing voor? Technisch gezien kan het sowieso, maar je hoster moet het ondersteunen.
Yes, maar antwoord duurde zo lang dat ik maar verder ben gaan kijken en uiteindelijk hier terecht kwam
bvk schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:06:
Je bent inderdaad een beetje vaag, want normaliter gebruik je het FTP protocol om de data naar je host te uploaden waarna je die data serveert via een webserver zoals Apache of IIS.

Wat gebruik je als webserver?
met FTP upload ik inderdaad, maar verder heb ik geen idee wat voor webserver er achter zit. Met mijndomein is het gewoon uploaden en gaan... (waar ook gelijk het probleem zit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Overigens notewaardig,

Mocht het zo zijn dat er een dienst is die dit 'zo' aanbied en betaalbaar / betrouwbaar is dan heb ik ook geen probleem om te switchen van host hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 12:01
Volgens mij staan de meeste hostingproviders dit niet toe. Je zou op die manier theoretisch een onbeperkt aantal websites kunnen draaien op één shared hosting pakketje. Daar is het verdienmodel natuurlijk niet op berekend. Vaak kun je wel een reseller-abonnement of gewoon een VPS afnemen, waarmee dit wel mogelijk is.
Of (waarschijnlijk makkelijker en goedkoper) gewoon 2 shared hosting abonnementjes nemen.

Beetje raar trouwens dat Mijndomein dit antwoord zelf niet kan geven? Zijn ze te druk met auto's verhuren zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:13:

[...]

met FTP upload ik inderdaad, maar verder heb ik geen idee wat voor webserver er achter zit. Met MWW is het gewoon uploaden en gaan... (waar ook gelijk het probleem zit :P )
Wat is MWW? Maar je zult eerst eens moeten achterhalen wat je als webserver gebruikt en vertel ook eens hoe die hosting nu in elkaar steekt.

Met FTP upload je de sites en data naar je host waarna je in de webserver verteld naar welke mappen die moet kijken voor de gewenste te serveren content per site. Je hebt de domeinen bij dezelfde hoster afgenomen als je hosting pakket zelf? Je kunt de DNS zelf instellen via bijvoorbeeld Direct Admin?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
mcDavid schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:26:
Volgens mij staan de meeste hostingproviders dit niet toe. Je zou op die manier theoretisch een onbeperkt aantal websites kunnen draaien op één shared hosting pakketje. Daar is het verdienmodel natuurlijk niet op berekend. Vaak kun je wel een reseller-abonnement of gewoon een VPS afnemen, waarmee dit wel mogelijk is.
Of (waarschijnlijk makkelijker en goedkoper) gewoon 2 shared hosting abonnementjes nemen.

Beetje raar trouwens dat Mijndomein dit antwoord zelf niet kan geven? Zijn ze te druk met auto's verhuren zeker...
Hoop dat er nog wel hostingbedrijven zijn die dit wel toelaten (ik zag dat versio dit volgens mij wel aan deed bieden, maar die hebben geen klantenservice, dus ik kan het niet vragen :( )

Trouwens leuk om jou hier te zien McDavid :D Lang geleden dat ik jou gezien heb (jimbo van fok hiero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:54

Aganim

I have a cunning plan..

Klinkt gewoon als een alias, daar zou je provider je prima mee moeten kunnen helpen. :?
Je zou op die manier theoretisch een onbeperkt aantal websites kunnen draaien op één shared hosting pakketje
Een beetje controlepaneel laat het ook toe om een maximum aantal domeinen en aliassen toe te kennen, dus dat valt best mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bvk schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Wat is MWW? Maar je zult eerst eens moeten achterhalen wat je als webserver gebruikt en vertel ook eens hoe die hosting nu in elkaar steekt.

Met FTP upload je de sites en data naar je host waarna je in de webserver verteld naar welke mappen die moet kijken voor de gewenste te serveren content per site. Je hebt de domeinen bij dezelfde hoster afgenomen als je hosting pakket zelf? Je kunt de DNS zelf instellen via bijvoorbeeld Direct Admin?
ah sorry, MWW = mijnwebwinkel, een ander platform wat ik veel gebruik, en ik zit de hele tijd die twee door elkaar halen. Voor de duidelijkheid, het gaat hier over mijndomein :)

de domeinnaam loopt idd bij hun, evenals het hosting pakket.
Ik kan de DNS van zowel dit domein als de andere domeinen die ik heb aanpassen, maar die kan je niet naar een map laten linken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:49:
Mocht dit niet op deze manier mogelijk zijn, weet iemand van hier een hosting bedrijf waar ik gemakkelijk meerdere domeinen kan hosten vanuit één FTP adres, en waar ik niet voor elke website een nieuw hosting pakket hoef te kopen?
Zelf zit ik bij securehoster.nl en daar heb ik één hostingpakket afgesloten en daar zitten inmiddels 3 websites aangekoppeld. Dit kan allemaal vanuit één account en één admin paneel.
Het is echter wel zo dat ik voor elke website apart 'stukje' FTP opslag heb (dat zit er gewoon standaard bij).
Dus website 1: inloggnaam1 + ww1
website 2: inlognaam2 + ww2
Website 3: inlognaam3 + ww3

Je zou inderdaad wel de bestanden van website 2 en 3 onder kunnen brengen bij website 1. Alleen moet je dan heel moeilijk doen met redirect. Dat werkte opgegeven moment wel aardig, maar ik kreeg Wordpress permalinks niet fatsoenlijk ingesteld. Dus toen maar ingesteld zoals bovenstaand.

Zou dit voor jou ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
rens-br schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Zelf zit ik bij securehoster.nl en daar heb ik één hostingpakket afgesloten en daar zitten inmiddels 3 websites aangekoppeld. Dit kan allemaal vanuit één account en één admin paneel.
Het is echter wel zo dat ik voor elke website apart 'stukje' FTP opslag heb (dat zit er gewoon standaard bij).

Je zou inderdaad wel de bestanden van website 2 en 3 onder kunnen brengen bij website 1. Alleen moet je dan heel moeilijk doen met redirect. Dat werkte opgegeven moment wel aardig, maar ik kreeg Wordpress permalinks niet fatsoenlijk ingesteld. Dus toen maar ingesteld zoals bovenstaand.

Betaal je ook per pakket wat je afneemt? Of zit dit allemaal in één groot pakket ?

Als ik het goed begrijp heb je nu 3 verschillende hosting+domein pakketten, of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 10:57
Bij de meeste hosters kan je gewoon een extra domein toevoegen of aanvragen, vervolgens word er automatisch een folder aangemaakt in de domains folder. :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mcDavid schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:26:

Ik heb zelf jaren bij protagonist gezeten (bestaan die gasten nog?), welke buiten ongelimiteerde subdomeinen (logisch) ook een extra domein onder je hosting kon plaatsen (mits bij hun afgenomen) en je kon bepaalde mate zelf de vhost aanpassingen doen (waaronder dus winkel.nl naar die /prestashop/ laten gaan).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:49:
[...]

Nee, dat begrijp je inderdaad verkeerd. Ik heb bij securehoster.nl het beginner pakket afgesloten en begonnen met één domein. Later heb ik nog 2 domeinnamen toegevoegd. Dus betaal nu voor Beginner pakket + 3 losse domeinnamen.

Deze domeinnamen kan ik alledrie beheren vanuit hetzelfde admin paneel met hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam. Aangezien het wel drie losse websites zijn, krijg je wel drie losse FTP accounts. Website 1 kan dus niet bij de bestanden van website 2.

€0,50 * 12 maanden + €6,- * 10 domeinen = €66,- ex. BTW kwijt. Dat is dan inclusief e-mail en 4000MB opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
rens-br schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

€0,50 * 12 maanden + €6,- * 10 domeinen = €66,- kwijt. Dat is dan inclusief e-mail en 4000MB opslag.
oh dat klinkt echt meer dan prima.

Heb nu wel een zooi domeinen bij mijndomein lopen (zonder hosting) dus als ik dan de DNS door kan zetten zou dit goed moeten werken. Zo niet dan kan ik altijd de domeinen één voor één overzetten.

Bedankt voor de tip, ga zeker even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 10:34

ComputerHoed

Electronica <3

Klinkt als een gevalletje eigen VPS/dedi kopen en daar een panel zoals VestaCP op gooien.
Shared hosting is sowieso pure kak.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:01:
[...]
Heb nu wel een zooi domeinen bij mijndomein lopen (zonder hosting) dus als ik dan de DNS door kan zetten zou dit goed moeten werken. Zo niet dan kan ik altijd de domeinen één voor één overzetten.
Dat zou inderdaad ook wel moeten werken. Op termijn zou ik ze wel overzetten naar één hoster. Dat maakt het beheren wat gemakkelijker.

Let wel op dat de prijzen hierboven zonder BTW zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

ah sorry, MWW = mijnwebwinkel, een ander platform wat ik veel gebruik, en ik zit de hele tijd die twee door elkaar halen. Voor de duidelijkheid, het gaat hier over mijndomein :)

de domeinnaam loopt idd bij hun, evenals het hosting pakket.
Ik kan de DNS van zowel dit domein als de andere domeinen die ik heb aanpassen, maar die kan je niet naar een map laten linken toch?
En ook een sorry van mijn kant, ik heb er overheen gelezen dat het om shared hosting (mijndomein.nl) ging, dacht dat je gewoon ergens een FTP server had draaien waar je webhosting op wilde doen.... :o
ComputerHoed schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:03:
Klinkt als een gevalletje eigen VPS/dedi kopen en daar een panel zoals VestaCP op gooien.
Ik dacht ook even te makkelijk aan mijn eigen situatie, want met een eigen dedicated server wordt het allemaal wat makkelijker. En áls ik dan ergens i3d voor nodig heb krijg ik ook een paar minuten later vaak al een reactie. Maar goed, daar betaal je dan ook voor... ;)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ComputerHoed schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:03:
Daar ben ik het niet onverdeeld mee eens.
Shared Hosting heeft absoluut bestaansrecht. Misschien niet voor de professionelere toepassingen, maar wel voor die ene ondernemer die zijn visitekaartje online wil hebben, of de lokale tiener voetbalclub die de scores van de afgelopen wedstrijden en de kiekjes van de derde helft online wil hebben.

Maargoed, inderdaad, als je veel websites wil draaien is een VPS/Dedicated machine zeker een optie.
En die zijn er dan ook nog weer in Managed en Unmanaged.
Waarbij Managed in essentie betekent dat het bijna zo simpel werken is als Shared Hosting omdat het systeem wordt afgeleverd met een voorgeinstalleerd besturingssysteem, webserver software, scriptparsers en database engine. Plus dat er mogelijk nog een beetje extra een oogje in het zijl gehouden wordt door het hostingbedrijf.
Unmanaged is in de regel een stuk kaler maar geeft ook veel meer vrijheid in keuze voor besturingsystemen en software.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sommige hosts laten het toe, sommige niet.Wat ik wel eens doe in het laatste geval is de domeinnamen als alias laten werken (dat doet elke host), en vervolgens in php de intelligentie stoppen. Dus iets in de trant van (pseudocode, dus maak een variant die wat netter werkt):
PHP:
1
if ((strpos(strtolower($_SERVER['HTTP_HOST']),'winkel.nl')>-1)){

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
ik heb inmiddels een accountje geopend bij securehoster.nl. Voor die 6euro wil ik het wel even proberen (en als dit mijn probleem direct oplost dan hoef ik ook niet langer te zoeken)

dus, hopelijk komt dit helemaal goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:28:
ik heb inmiddels een accountje geopend bij securehoster.nl. Voor die 6euro wil ik het wel even proberen (en als dit mijn probleem direct oplost dan hoef ik ook niet langer te zoeken)

Mocht je nog vragen hebben betreft instellingen e.d. stuur me dan even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
rens-br schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Mocht je nog vragen hebben betreft instellingen e.d. stuur me dan even een DM.
ik ben bang dat ik vanavond al in je DMbox hang :o

thanks in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

ik ben bang dat ik vanavond al in je DMbox hang :o

thanks in ieder geval!
Geeft niks! Overigens is de support van hun ook prima in orde. Meestal heb je binnen 5 minuten tot een half uur antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:28:

Probeer wel even op een rijtje te krijgen wat je nu precies wil bereiken. Bijvoorbeeld hoe je die 2 domeinen wil beveiligen als die allebei naar een Prestashop gaan verwijzen. Dan heb je dus al een multidomain SSL certificaat nodig.

En is er een installer aanwezig voor Prestashop of moet/kun je die zelf uploaden en installeren? Etc. etc.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bvk schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Probeer wel even op een rijtje te krijgen wat je nu precies wil bereiken. Bijvoorbeeld hoe je die 2 domeinen wil beveiligen als die allebei naar een Prestashop gaan verwijzen. Dan heb je dus al een multidomain SSL certificaat nodig.

En is er een installer aanwezig voor Prestashop of moet/kun je die zelf uploaden en installeren? Etc. etc.
oeh dat met SSL zal ik eens bekijken, nooit over nagedacht eigenlijk,
Wil nu eerst zorgen dat deze maar even draait, gelukkig heb ik hem al vaker geïnstalleerd gehad dus met dat proces ben ik bekend.

Gaat overigens via de FTP en dan via het webadres/install (eerste keer) dus dat komt wel goed
thnx voor de tip iig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Hmm, goedkoop is niet altijd goed als ik het zie :P

Dacht even via de FTP iets te uploaden, halverwege connection times out en nu kom ik er niet meer op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Sorry hoor, maar eerst een webshop online gooien en daarna pas naar beveiliging kijken is niet de juiste volgorde van werken...

Dat bedoel ik met: zet even de zaken op een rijtje ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bvk schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:05:
Sorry hoor, maar eerst een webshop online gooien en daarna pas naar beveiliging kijken is niet de juiste volgorde van werken...

Dat bedoel ik met: zet even de zaken op een rijtje ;)
ga nu klinken als een lul, maar ging er eigenlijk wel van uit dat die pakketten wel goed veilig waren en had daar ook nog niet over nagedacht. m'n payment gaat via mollie dus dat zit sowieso wel secure, en vond dat eigenlijk wel het belangrijkste...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk

bvk

iaxe393 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:08:
[...]

ga nu klinken als een lul, maar ging er eigenlijk wel van uit dat die pakketten wel goed veilig waren en haad daar ook nog niet over nagedacht. m'n payment gaat via mollie dus dat zit sowieso wel secure, en vond dat eigenlijk wel het belangrijkste...
Het hebben van een geldig SSL certificaat voor een website wordt sowieso al steeds belangrijker, maar voor een webshop is het gewoon onontbeerlijk.

Als je klanten hun gegevens en betaling niet via een https site kunnen doen haken ze al direct af, als de browser dan al niet ingegrepen heeft. Mollie en je hostingpakket maken niet dat je sites een groen slotje krijgen ;)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
assumption is the mother of all fuckups.
https://gwillem.github.io...ne-stores-found-skimming/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:22
rens-br schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Is de snelheid oké? Ook kon ik geen server specs vinden op de site van securehoster.nl. €0.20 p/m klinkt wel een beetje "to good to be true". :9 Aan de andere kant is het voor die €0.20 p/m natuurlijk ook leuk om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ryan_ schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
Is de snelheid oké? Ook kon ik geen server specs vinden op de site van securehoster.nl. €0.20 p/m klinkt wel een beetje "to good to be true". :9 Aan de andere kant is het voor die €0.20 p/m natuurlijk ook leuk om te proberen.
Gebruik het nu al 3 jaar met veel plezier en het werkt eigenlijk wel prima. De snelheid is volgens de website 1Gbit/s:
Bij elk pakket:
Onbeperkt Dataverkeer Verbindingssnelheid: 1 GBit/s Gratis APS installer
(halverwege de pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Dat zegt weinig over de snelheid van een shared server. Die gigabit verbinding heeft iedereen wel, maar ik heb echt hostingservices gehad die er rustig een seconde of 10 over deden om een statische pagina te serveren als die ff uit de cache gerouleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632085

*knip*. Reclame maken voor je eigen diensten doe je maar ergens anders.

[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 03-02-2017 16:15 ]

Pagina: 1