Toon posts:

Helluuuup!! Die @#%$@ cooler!

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kom ik een uurtje geleden terug van m'n werk. Is m'n computer uit :(
Kijk ik in de kast, zie ik m'n Golden Orb naast m'n CPU bungelen!
Nu is er zo'n lipje afgebroken waaraan de cooler vast zit! :9
Is er een manier om deze te maken? Zo ja hoe?
Ik ben helemaal gestoord door dat kl*te ding!! Of zijn er cooler te koop die aan die bredere lipjes vastgemaakt kunnen worden?
Thanx,

-VnCnT-

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Doet je processor het nog wel! ff zonder cooling en weer een CPU tje naar de hardware hemel.

Ps over je cooler weer ik niets.

Verwijderd

Topicstarter
M'n CPU werkt nog prima! Maar ik wil dus echt wat weten of er coolers zijn met "grote" lipjes zodat ik er weer 1 op kan zetten, want anders kan ik hem weggooien, en ik heb niet echt zin een nieuw mobo te kopen! :'(:'(:'(:'(:'(

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik hoop voor je dat je processor het nog doet ;)

Enne iceberg heeft een koeler (xtrme cooler) die je aan de brede lipjes vast kan maken. Het probleem met deze koeler is alleen dat als je socket een beetje laag ligt de koeler verrekte slecht koelt (op mijn msi is dat in ieder geval en bij mijn vriendin werkt ie wel goed op de qdi)

Fuck was net te laat met posten..........

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kan je misschien het exacte type geven en misschien de prijs? Dan ga ik er morgen meteen een kopen......waar eigenlijk?
Thanx,

-VnCnT-

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
iceberg ib 60 aka thermaltake chrome orb gaat het om schat ik.

zit idd stevig clipje op.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

coolermaster coolertjes zijn ook erg goed hoor kosten ook geen fuk meer

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar! Maakt die gebruik van die "bredere lipjes" die aan de zeikant van de socket zitten? Want er is namelijk zo'n dunne naar de kl*te en dus MOET ik er 1 hebben die die bredere lipjes gebruikt!! :)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 28 juni 2001 23:05 schreef -VnCnT- het volgende:
Ja maar! Maakt die gebruik van die "bredere lipjes" die aan de zeikant van de socket zitten? Want er is namelijk zo'n dunne naar de kl*te en dus MOET ik er 1 hebben die die bredere lipjes gebruikt!! :)
er is eentje die gebruikt ze alle 3 gewoon hoor

www.coolermaster.com

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

hmmz volgens mij was dat ee spire ik weet het niet zekers

Verwijderd

Topicstarter
Keek net ff, over welk type heb jij het dan? Ik zie er namelijk niet 1 tussen zitten (Socket 370)....
Die bredere lipjes zijn wel veel praktischer want die kunnen veel zwaardere coolers verdragen....

Verwijderd

Nou er zijn van die dingen dat je als het ware een nieuwe socket in je bestaandje socket prikt en daarop weer de proc. Dan was je proc ook meteen geunlocked gloof ik. Kweet niet meer hoe ze heten... Goldfinger Device ofzo of was dat weer iets anders :?

Verwijderd

Topicstarter
Dude, een Celeron is niet te unlocken!! Ik wil gewoon weten of er een cooler is die gebruik maakt van die 2 bredere lipjes. En zo ja welke, want dan koop ik die! :)
Get it? :(

Verwijderd

Je had ook niet aan ons verteld dat je een celeron had...

celeron.. hmmm... blaas eens hard, maar niet Té hard, straks bevriest ie nog :)
neh ongein...
thermaltake orb is misschien wat voor je, koelt goed genoeg voor een Celly, maar het hangt er wel vanaf welk "lipje" er is afgebroken, als het lipje aan de socket-rand (ja daar waar socketXXX op staat) is afgebroken, hebbie er nog weinig aan..

Verwijderd

Topicstarter
Er zat dus zo'n Orb op, k*t ding.....dat middelste lipje is afgebroken! Nou wil ik dus een cooler die gebruik maakt van die gote lipjes! Weet iemand er toevallig 1? Want dan kan ik er weer mee aan de gang, het moet i.i.g niet zo'n herrie bak zijn....heb al bij Spire en Coolermaster gekeken, geen resultaat! Wat is de site van iceberg? Nee, niet iceberg.com!
Kan iemand me verder helpen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Slapen alle tweakers nu al? :'(

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op donderdag 28 juni 2001 23:15 schreef -VnCnT- het volgende:
Dude, een Celeron is niet te unlocken!! Ik wil gewoon weten of er een cooler is die gebruik maakt van die 2 bredere lipjes. En zo ja welke, want dan koop ik die! :)
Get it? :(
dat word heeeel moeilijk

zou de mensen van oc-shop.nl eens mailen, die weten vast wel wat.
op hun site zag ik de alpha pep66 die eruit zag alsof ie van die buitenste lipjes gebruik maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar voor de prijs van zo'n PEP-66 kan ik net zo goed wat $ erbij doen en een ander mobo kopen, waar ik niet echt trek in heb!
En ten 2e maakt dat ding een t*ring herrie! Niemand echt enig idee?!
Pagina: 1