Hallo mensen ik heb een vraag, De vraag is denken jullie ook dat mijn videokaart kapot is??? asus r9 290 dc2
Wat is er aan de hand, speel ik bl ops 3 en in windows dan is er niks aan de hand, maar zodra ik maffia 3 opstart of firestrike dan naar een aantal seconde geeft ie wat artiffects en dan slaat mijn pc uit en restart.
De temperaturen van de gpu en van de vrams zijn helemaal prima in orde.
ik had eerst een fx 8320 systeem met een 550w voeding daar deed de kaart dat ook, ik dacht misschien ligt het aan de voeding, maar mijn 280x die ik toen had deed het prima.
Ander systeem nu met een fsp 700w voeding en dus nog het zelfde systeem.
Dus???? kapot ja of nee?
2de vraag de kaart heb ik 2de hands over genomen zonder bon, maar na contact te hebben gehad met asus bleek dat er nog tot 2018 garantie op zit, maar zonder bon doen ze niks, kaart is aan geschaft bij alternate, maar ook op de naam van de vorige eigenaar kunnen ze de kaart niet terug vinden.
wat is hier nog meer in mogelijk???
Wat is er aan de hand, speel ik bl ops 3 en in windows dan is er niks aan de hand, maar zodra ik maffia 3 opstart of firestrike dan naar een aantal seconde geeft ie wat artiffects en dan slaat mijn pc uit en restart.
De temperaturen van de gpu en van de vrams zijn helemaal prima in orde.
ik had eerst een fx 8320 systeem met een 550w voeding daar deed de kaart dat ook, ik dacht misschien ligt het aan de voeding, maar mijn 280x die ik toen had deed het prima.
Ander systeem nu met een fsp 700w voeding en dus nog het zelfde systeem.
Dus???? kapot ja of nee?
2de vraag de kaart heb ik 2de hands over genomen zonder bon, maar na contact te hebben gehad met asus bleek dat er nog tot 2018 garantie op zit, maar zonder bon doen ze niks, kaart is aan geschaft bij alternate, maar ook op de naam van de vorige eigenaar kunnen ze de kaart niet terug vinden.
wat is hier nog meer in mogelijk???
[ Voor 3% gewijzigd door paco2013 op 12-10-2016 11:31 ]
Lian Li pc o11 Air / Ryzen 7700x/ asus tuf b650 plus/corsair vengeance 6000mhzC36/ XFX 7800xt Black