Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GTA met mods
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen €300 en €400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is al een monitor (TV) en muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al rondgezocht en ik kwam tot
Ti
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op zichzelf heb ik Intel skylake gekozen voor upgradebaarheid. AMD schiet volgens mij nog tekort aan de CPU kant.
Met de videokaart was mijn eerste ingeving een RX 460 (15 euro meer) (indien er ergens 15 kan worden bespaard zou dat ook kunnen), er is ook nog een 750Ti, maar ik weet niet hoelang hij nog meekan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien hij in de woonkamer zal komen moet hij wel een stille upgrade kunnen krijgen
Ga je overklokken?
Als ik dan een nieuwe koeler wil upgraden en deze processor heeft de mogelijkheid (weet niet zeker), dan zou ik het zeker proberen.
Wat verwacht je van ons?
Of deze build lang mee kan en misschien ergens een kleine besparing voor bv een SSD
GTA met mods
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen €300 en €400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is al een monitor (TV) en muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al rondgezocht en ik kwam tot
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 55,95 | € 55,95 |
1 | MSI Z170A SLI Plus | € 89,95 | € 89,95 |
1 | MSI R7 360 2GD5 OC1 | € 103,- | € 103,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
1 | Kingston ValueRAM KVR21N15D8/8 | € 34,- | € 34,- |
1 | Corsair VS450 | € 38,34 | € 38,34 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 406,70 |
Ti
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op zichzelf heb ik Intel skylake gekozen voor upgradebaarheid. AMD schiet volgens mij nog tekort aan de CPU kant.
Met de videokaart was mijn eerste ingeving een RX 460 (15 euro meer) (indien er ergens 15 kan worden bespaard zou dat ook kunnen), er is ook nog een 750Ti, maar ik weet niet hoelang hij nog meekan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien hij in de woonkamer zal komen moet hij wel een stille upgrade kunnen krijgen
Ga je overklokken?
Als ik dan een nieuwe koeler wil upgraden en deze processor heeft de mogelijkheid (weet niet zeker), dan zou ik het zeker proberen.
Wat verwacht je van ons?
Of deze build lang mee kan en misschien ergens een kleine besparing voor bv een SSD
[ Voor 6% gewijzigd door Joostlek op 12-10-2016 10:42 ]
«Nooit geschoten is altijd mis»