Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
In nieuws: Seagate komt met 2TB-sshd en 5TB-hdd in 2,5"-formaat wordt de term SSHD gebruikt. Ik volg het nieuws hier al jaren, maar ik moest echt googlen om uit te vissen dat dit Solid State Hybrid Drive betekent. Ik gok dat ik niet de enige ben... Misschien even een uitleg toevoegen aan die term?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Dank voor je feedback. In de tweede alinea leg ik naar mijn idee het sshd-principe uit:
De FireCuda-sshd maakt gebruik van traditionele platters voor de opslag van data, maar heeft 8GB flashgeheugen aan boord. Seagate gebruikt naar eigen zeggen een cache-algoritme dat er voor zorgt dat de meestgebruikte bestanden op het flashgeheugen staan. Dat moet de werking ten opzichte van een traditionele hdd versnellen.
De afkorting heb ik in de lead nog even voorzien van een abbr-tag, zodat je de volledige uitleg ziet bij een mouse-over.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
Dank.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant