Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepasa
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:22
Mijn vraag

Ik heb een Sony M4 Aqua die nu op android 5.0 draait. Sinds kort is android 6.0 uitgekomen voor deze telefoon alleen dat is al een enige tijd geleden. Hebben jullie tips om hoe ik de update wel kan uitvoeren? Manual of automatisch..

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een Sony M4 Aqua E2303
Build-nummer nu: 26.1.A.3.111

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd via OTA en via de pc, sony compian.

Alvast hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Quepasa schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:38:
Hebben jullie tips om hoe ik de update wel kan uitvoeren? Manual of automatisch..
Op de website van Sony lees ik het volgende:
Als er geen nieuwe software beschikbaar is, is het mogelijk dat u niet voldoende geheugen vrij hebt op uw apparaat. Als uw Xperia™-apparaat minder dan 500 MB intern geheugen beschikbaar heeft, ontvangt u geen informatie over nieuwe software.
Hoeveel intern geheugen heb je vrij?

Eventueel kan je dit ook nog proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 12-10-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
zit ook te wachten op de update op mijn xperia c5 ultra. heb meer dan 3 gb vrij van de 16 gb. Via pc en ota ook nog niet binnen. ik vind het nu ook vrij lang duren. De update was 19 september aangekondigd. dus het kan zijn dat ts hem ook nog niet heeft ontvangen voor de m4 aqua. die moet de update vanaf 20 juli hebben

[ Voor 8% gewijzigd door androidfreaker op 12-10-2016 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

androidfreaker schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:36:
zit ook te wachten op de update op mijn xperia c5 ultra. heb meer dan 3 gb vrij van de 16 gb. via pc en ota ook nog niet binnen. vind het ook vrij lang duren. de update was 19 september aangekondigd. dus het kan zijn dat ts hem ook nog niet heeft ontvangen voor de m4 aqua
Android 6.0 voor de Aqua was half juni al online verschenen, dus je zou inmiddels verwachten dat de TS hem binnen zou moeten hebben. Verder zou updaten via de Sony Compagnon app altijd moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
rens-br schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

Android 6.0 voor de Aqua was half juni al online verschenen, dus je zou inmiddels verwachten dat de TS hem binnen zou moeten hebben. Verder zou updaten via de Sony Compagnon app altijd moeten werken.
klopt maar heb vaker problemen gehoord over het updaten van een xperia toestel. de 1 heeft hem vrij snel. en de andere kan maanden wachten. misschien dat ts een ander model heeft van een andere land. aangezien sommige winkels importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepasa
Bedankt voor de reacties! Heb het allemaal geprobeerd helaas nog niks gelukt, ik zal als ik thuis ben nog even wat meer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Quepasa schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:47:
Bedankt voor de reacties! Heb het allemaal geprobeerd helaas nog niks gelukt, ik zal als ik thuis ben nog even wat meer proberen.
Wat voor versie heb je en waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepasa
Ik heb de E2303 en heb hem bij een abonnement gekregen, bij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Je kunt hier kijken wat de meest recente versie van de firmware is die beschikbaar is voor jouw customization.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quepasa
Zie hier dat mijne nog niet geupdated is.. Jammer!

Erg bedankt allemaal heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Quepasa schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:34:
Zie hier dat mijne nog niet geupdated is
Ik zou nog maar een keer kijken :) (tenzij je een KPN-branded versie hebt :() Als je liever wacht op de OTA dan kan dat een paar dagen duren.

[ Voor 7% gewijzigd door hcQd op 14-10-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:05

Harrie

NederVlaming

Ik heb inderdaad hetzelfde. Zit ook op build 26.1.A.3.111. Mijn toestel is door de webshop waarschijnlijk geïmporteerd uit Duitsland want is t-mobile branded (de bootscreen nog altijd)

[ Voor 52% gewijzigd door Harrie op 14-10-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepasa
hcQd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:17:
[...]

Ik zou nog maar een keer kijken :) (tenzij je een KPN-branded versie hebt :() Als je liever wacht op de OTA dan kan dat een paar dagen duren.
Ja ik zou het graag willen alleen vroeger heb ik heel wat toestellen gebrickt 8)7 dus ben ik nu erg bang dat ik dat weer doe..
Pagina: 1