App voor inlogaccounts/wachtwoorden/codes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik ben opzoek naar een app die de volgende functionaliteiten heeft:

soort notepad/notitieblok achtig app waar ik diverse stukken tekst kan opvoeren maar die beveiligd zijn met bijv touchid of een code. Zodat bepaalde notities niet zomaar open en bloot toegankelijk zijn mocht ik mijn telefoon onvergrendeld laten liggen of in het ergste geval kwijt zijn.

Het is dus geen app die automatisch username/password combinaties opslaat maar meer een app die geschreven content kan beveiligen.

...

Beste antwoord (via koentjuh1987 op 12-10-2016 14:46)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:51
Dit kan met Notes, zoals hierboven aangegeven. Als je een notitie hebt gemaakt druk je rechtsbovenin op het vierkantje met de pijl er in en kies je voor Vergrendel notitie. Simpeler kan bijna niet :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Beveiligd Word document in je dropbox zetten en die openen vanuit je telefoon?
Dat een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Notes van Apple...

[ Voor 7% gewijzigd door Montaner op 12-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:51
Dit kan met Notes, zoals hierboven aangegeven. Als je een notitie hebt gemaakt druk je rechtsbovenin op het vierkantje met de pijl er in en kies je voor Vergrendel notitie. Simpeler kan bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Nu online
ik ga gelijk eens kijken of het is wat ik zoek. thx voor de tips.
had daarin nog nooit het vergrendelslotje gezien. maar die bleek achter een ander knopje te zitten...

[ Voor 44% gewijzigd door koentjuh1987 op 12-10-2016 14:46 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 20:47

WTM

Wil je serieus iets hebben? 1password is echt een top app. Kost wel wat maar deze kan ook wachtwoorden voor je genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:02
WTM schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:43:
Wil je serieus iets hebben? 1password is echt een top app. Kost wel wat maar deze kan ook wachtwoorden voor je genereren.
Misschien moet je even de topic start lezen. Dat was niet de vraag.

Hmm. Ik zie nu de verwarring. Titel van het topic en inhoud kloppen niet met elkaar.

[ Voor 13% gewijzigd door coenox op 19-10-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

coenox schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:08:
[...]

Misschien moet je even de topic start lezen. Dat was niet de vraag.

Hmm. Ik zie nu de verwarring. Titel van het topic en inhoud kloppen niet met elkaar.
Maar heb je gevonden wat je zocht? In 1password kan je ook andere dingen opslaan dan een wachtwoord. Bijv. ook je credit card ofzo of software licentie codes of... noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Nu online
In notities werkt dat vooralsnog prima.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Weet niet of je fan bent van ook touch-id ondersteuning? :-D. Ik heb geen aandelen van 1password, ben er echt tevreden over. Maar fijn als je wat hebt dat voor je werkt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Nu online
Touch-id werkt ook bij notities...

Ik waardeer je enthousiasme voor 1password

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:02
WTM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:50:
[...]

Maar heb je gevonden wat je zocht? In 1password kan je ook andere dingen opslaan dan een wachtwoord. Bijv. ook je credit card ofzo of software licentie codes of... noem maar op.
Nee,want ik ben niet op zoek. Ik ben niet de topic starter. Die zoekt bovendien geen password manager, maar een manier om notities te beveiligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Nu online
klopt. Ik was alleen niet bekend met de mogelijkheid binnen notities.
En aangezien het met touch-id ook werkt en ik geen wachtwoorden hoef te genereren oid werkt dit voor mij prima. Door de icloud kan ik de notitities ook op ipad/macbook openen en indien noodzakelijk bewerken. Gaat er meer om dat ik bepaalde info die niet direct voor iedereen voor handen hoeft te zijn beschikbaar heb.

Dan kan een simpele inlog van een bepaalde portal zijn tot bijv je DigID gegevens. (hoe vaak heb ik daar afgelopen jaren wel niet mijn wachtwoord moeten wijzigen... 8)7

...

Pagina: 1