Bekend "probleem".
Als actieve V&A user vinger ik de "Meld Misbruik" knop dagelijks meerdere keren. In mijn ervaring worden meldingen van ongeoorloofd omhoogplaatsinggedrag zo behandeld:
1. Het wordt door de vingers gezien om onbekende reden(en)
2. Het wordt verwijderd, maar de betreffende user ziet het vaak als teken om direct zijn ads maar opnieuw te plaatsen, waardoor de advertenties
nog hoger in de lijsten komen te staan en het de zaak vervelender maakt. Na melding worden de nieuwe advertenties namelijk ook meestal niet opnieuw verwijderd.
Wat dat betreft zijn Gods wegen ondoorgrondelijk. Ik bedoel daarmee uiteraard niet het vliegende spaghettimonster, maar Microkid en consorten. (Hallo

)
Wat dan weer wel bijzonder snel wordt afgehandeld zijn meldingen van mogelijke oplichting of bedrijven die niet willen betalen voor de pricewatch. Ook zijn de mods persoonlijk aanspreekbaar en goed bereikbaar als je ze echt nodig hebt. Dus ja. Gewoon door blijven melden en begrijpen dat het een
best effort verhaal is en niet alles gehonoreerd wordt en niet altijd een reden gegeven wordt of kan worden.