Dagelijks de zelfde advertentie plaatsen - stop daar es mee

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-10 18:55
Het komt steeds vaker voor dat users dezelfde advertentie elke dag opnieuw plaatsen om maar bovenaan de zoekresultaten te verschijnen. Erg irritant is dat. Advertentie wordt op vervallen gezet, copy-paste naar een nieuwe.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zonder voorbeelden kan men daar weinig mee :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Master FX schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:04:
Het komt steeds vaker voor dat users dezelfde advertentie elke dag opnieuw plaatsen om maar bovenaan de zoekresultaten te verschijnen. Erg irritant is dat. Advertentie wordt op vervallen gezet, copy-paste naar een nieuwe.
Dat mag helemaal niet ,dus gewoon melden bij "meld misbruik" van de betreffende advertentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Bekend "probleem".

Als actieve V&A user vinger ik de "Meld Misbruik" knop dagelijks meerdere keren. In mijn ervaring worden meldingen van ongeoorloofd omhoogplaatsinggedrag zo behandeld:

1. Het wordt door de vingers gezien om onbekende reden(en)
2. Het wordt verwijderd, maar de betreffende user ziet het vaak als teken om direct zijn ads maar opnieuw te plaatsen, waardoor de advertenties nog hoger in de lijsten komen te staan en het de zaak vervelender maakt. Na melding worden de nieuwe advertenties namelijk ook meestal niet opnieuw verwijderd.

Wat dat betreft zijn Gods wegen ondoorgrondelijk. Ik bedoel daarmee uiteraard niet het vliegende spaghettimonster, maar Microkid en consorten. (Hallo :w )

Wat dan weer wel bijzonder snel wordt afgehandeld zijn meldingen van mogelijke oplichting of bedrijven die niet willen betalen voor de pricewatch. Ook zijn de mods persoonlijk aanspreekbaar en goed bereikbaar als je ze echt nodig hebt. Dus ja. Gewoon door blijven melden en begrijpen dat het een best effort verhaal is en niet alles gehonoreerd wordt en niet altijd een reden gegeven wordt of kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Van de Huawei heb ik geen melding voorbij zien komen afgelopen dagen. Als je merkt dat een ad dagelijks herplaatst wordt, gebruik dan aub het meldpunt, dan kunnen we er naar kijken

Wat betreft "het door de vingers zien", soms lijkt een advertentie opnieuw geplaatst, maar wij kunnen in de back-end exact zien wat er met een advertentie gedaan is. Soms is er blijkbaar alleen iets gewijzigd waardoor hij nieuw lijkt, maar feitelijk nog steeds de originele plaatsingsdatum heeft. We laten die dan staan. Wellicht lijkt het voor jullie dan dat we het negeren, maar in 99% van de gevallen zit hier dan een valide reden aan onze kant echter.

Wij zien helaas niet alles, dus mocht je iets tegenkomen, schroom niet en druk op de meldknop :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1