Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Refurbished Desktop

Pagina: 1
Acties:

• mijnens
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-01-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem voornamelijk gebruiken voor muziek doeleinden

Wat mag het systeem gaan kosten?
Helaas heb ik een klein budget waardoor het systeem hoogstens 250 euro mag gaan kosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een aantal externe harde schijven

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik stel geen hoge eisen maar om toch een beetje bij de tijd te blijven zou het geweldig zijn als het systeem over een core i5 processor beschikt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een Dell 990 SFF i5- 2400 - 8GB - 128GB SSD - W10 Pro (MARGE) voor exact 249 euro gevonden en zou graag advies willen of dit een redelijke prijs is voor het systeem en of de processor programma's als magix music maker 2016 live, finale 2016, etc aankan?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen bepaalde eisen maar ben gewoon op zoek naar een refurbished systeem dat niet te verouderd is en binnen mijn budget valt.

Ga je overklokken?
Ik heb hier geen verstand van

Wat verwacht je van ons?
Het zou leuk zijn als jullie me wat advies konden geven over het systeem dat ik gevonden heb. Wellicht is er nog iemand die een beter systeem weet. Mijn excuses dat ik het niet uitvoerig beschrijf maar helaas heb ik niet zo veel verstand van zaken.