hoi allemaal,
in m'n vorige topics heb ik gesproken over een goede videocamera.
daar kwam ik uit op een panasonic lumix g7 om te beginnen.
nu ik ook van andere heb gehoord en zelf wat opzoekwerk heb gedaan zie ik toch een groot nadeel. de track focussing van de g7 werkt niet zo goed waardoor hij bewegebde objecten niet goed kan volgen.
hier een video:
YouTube: Panasonic Lumix G7 - autofocus tracking object test
omdat ik ook skaters, skiers en bewegende beelden zoals rijdende auto's,... wil filmen ben ik wel aan het twijfelen om deze te kopen.
in de sony a 6300 zit de object volger wel.
Welke zouden jullie me aanraden ook qua prijs? de g7 kost maar een 700 euro en op zich wel mooie specs zou ik hiermee nog steeds mooie beelden kunnen schieten van bewegende personen of niet?
of is een andere camera aangeraden?
alvast bedankt!
in m'n vorige topics heb ik gesproken over een goede videocamera.
daar kwam ik uit op een panasonic lumix g7 om te beginnen.
nu ik ook van andere heb gehoord en zelf wat opzoekwerk heb gedaan zie ik toch een groot nadeel. de track focussing van de g7 werkt niet zo goed waardoor hij bewegebde objecten niet goed kan volgen.
hier een video:
YouTube: Panasonic Lumix G7 - autofocus tracking object test
omdat ik ook skaters, skiers en bewegende beelden zoals rijdende auto's,... wil filmen ben ik wel aan het twijfelen om deze te kopen.
in de sony a 6300 zit de object volger wel.
Welke zouden jullie me aanraden ook qua prijs? de g7 kost maar een 700 euro en op zich wel mooie specs zou ik hiermee nog steeds mooie beelden kunnen schieten van bewegende personen of niet?
of is een andere camera aangeraden?
alvast bedankt!