Tweakers App

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Lieve mensjes van den Tweakers ontwikkelings afdeling,

Vroeger hadden jullie een Tweakers App, deze is helaas verdwenen.
Al sinds een paar jaar doe ik het nu met de mobiele website van Tweakers, en nu zeker ik minder thuis ben mis ik de handigheid van een App. Ik weet het er is veel tijd en energie gestoken in de mobiele website en daarvoor alle lof, maar helaas er zijn toch een aantal punten waar ik aan stoor op de mobiele website.

Notificatie
Ik vind het jammer dat ik mij niet kan abonneren op bepaalde features zodat ik daar een melding van kan krijgen. Dus dat nieuws in categories ingedeeld gaan worden. Zodat wanneer ik hardware heb aangevinkt dat ik hier een melding op mijn telefoon krijg. Want ik mis nu gewoon vaak nieuws wat ik toch wel belangrijke vind om te lezen.

Video's
Dit is niet echt een van de topkwaliteiten van de gehele website. Ik heb regelmatig dat video's regelmatig achterlopen of helemaal niet worden geladen. En over 4G(+) maar te zwijgen. Ik zou het handig vinden of fijn dat deze doorgelinkt gaan worden aan YouTube. Puur omdat ik hem dan door kan linken naar de YouTube app waar wel alles gewoon werkt.

Nieuws Lezen
Ik vind de NOS een hele prettige App, kan hier niet een voorbeeld aangenomen worden? Het leest lekker weg. En het is functioneel (hoewel de meningen daar ook weer over verdeeld zijn.)

Zou er toch niet opnieuw naar gekeken worden want ik verblijf veel in het buitenland en telkens als ik Chrome of Safari open word ik omgeleid naar een website en dan werkt het gewoon niet.

PS. Zouden jullie met Facebook ook wat meer kunnen gaan doen??? Live en zo gaan een live behandeling van een nieuw product ofzo??? Of dat er vragen gesteld kunnen worden en dat deze worden behandeld en /of worden uitgevoerd? Ik word op Facebook alleen maar door gelinkt naar de Tweakers Website. Ook video's gaan plaatsen daar zou wel goed zijn, zo kan ik als het bij de een niet werkt gewoon op Facebook proberen (wat 9 van de 10 keer wel werkt)

Mijn dank is groot als ik een reactie krijg.
(Als jullie meer ideeën willen laat het mij weten via de DM ik heb nog wel een paar ideeën)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nivida_intel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:25:
PS. Zouden jullie met Facebook ook wat meer kunnen gaan doen??? Live en zo gaan een live behandeling van een nieuw product ofzo??? Of dat er vragen gesteld kunnen worden en dat deze worden behandeld en /of worden uitgevoerd? Ik word op Facebook alleen maar door gelinkt naar de Tweakers Website. Ook video's gaan plaatsen daar zou wel goed zijn, zo kan ik als het bij de een niet werkt gewoon op Facebook proberen (wat 9 van de 10 keer wel werkt)
Alsjeblieft niet! Er zijn te veel sites die hun hele zooi naar FB hebben gesmeten en ik (en meerdere met mij) heb een enorme grafhekel aan gezichtboek. Als er exclusieve content daar op verschijnt, mis je het hele doel van je eigen website, beperk je jezelf in bezoekers (zoals ik) en uiteindelijk gooi je je eigen ruiten in.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Reagerend als consument vd frontpage: iedere week werk aan een app voor %OS% is een week minder werk aan de HTML-versie. Iedere week werk aan ieder %OS% en %versie% is drie a zes weken minder werk aan de HTML-versie.

Notificaties: dat kan dan net zo goed op de niet-app versie.

Videos: idem. Je vraagt naar hosting (en ads!) via Google-only. Dat heeft niets van doen met een app-laag.

Nieuws: enige dat ietwat is geoptimaliseerd. Bedoel je de look&feel van een app in iOS, Android 4, Android 5, Windows 10, anders?

Facebook: ieuw :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goed.. geen HK, maar facebook?
https://media.giphy.com/media/12XMGIWtrHBl5e/giphy.gif
opzettelijk geen img tags :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Dan mogen ze eerst wel eens knutselen aan de video's. Want dit Is ook geen doen..... En Facebook moet je een als een middel gebruiken. Ik als wel een actieve gebruiker vind het jammer dat iemand anders die er niks vind er ook niks mee gebeurd. Waarom kan tweakers zelf niet gaan streamen via de website? Ik vind het gewoon onhandig dat er geen app Is.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

heet t.net geen mobiele site ??

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
vso schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:00:
Ik weet het er is veel tijd en energie gestoken in de mobiele website en daarvoor alle lof, maar helaas er zijn toch een aantal punten waar ik aan stoor op de mobiele website.
Misschien de openingspost even beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Drumstick3 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:08:
[...]

[...]

Misschien de openingspost even beter lezen.
lol inderdaad mea culpa

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

vso schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:00:
De site past zich (voor mijn gebruik) heel prima aan bij browsen via mijn niet-nieuwe iPhone. Overigens ook bij de video's.
offtopic:
behalve dat het bij gelockt verticaal scherm ook een verticale en dus zwaar geletterboxte video geeft maar dat is een detail en heeft ook niets van doen met een app vs responsive/adaptive site.

Wat is het probleem met de video's? Werkt hier op wifi en 4g prima en snel.

Edit: zeg ik nog steeds als gewone lezer vd frontpage.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 11-10-2016 23:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Video's van Tweakers worden met enige vertraging ook gepubliceerd op YouTube:
YouTube: tweakers

Zelf ondervind ik geen problemen met de video's van Tweakers, zowel desktop als mobiel.

Daarnaast wordt Facebook ook als middel gebruikt door Tweakers, namelijk om je naar Tweakers.net te krijgen ;) Tweakers heeft er niks aan om exclusieve content op FB te gaan zetten.

M.b.t je punt met nieuws notificatie: Tweakers doet tech nieuws, geen nieuws die push notificaties verdienen (imo), maar als je echt notificaties wilt dan kan je vast iets bedenken met de RSS feed van Tweakers.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Tja, misschien kan je zelf iets ontwikkelen. We hebben mooie java tutorials (ik heb ze zelf overigens nog niet gedaan). Zelf verwacht ik dat Tweakers geen problemen heeft met Community projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
ard1998 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:47:
Tja, misschien kan je zelf iets ontwikkelen. We hebben mooie java tutorials (ik heb ze zelf overigens nog niet gedaan). Zelf verwacht ik dat Tweakers geen problemen heeft met Community projecten
Ik denk het wel. a) Tweakers kan niet iedereen met zijn merk aan de haal laten gaan b) wat als er bugs zijn in de app. Een 'normale' gebruiker kijkt Tweakers hier op aan en niet de app developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik reageer ook als gebruiker, niet als moderator. Een app voegt in mijn ogen echt weinig toe. Nieuws is goed te lezen, het forum is goed gebruiken en de reacties zijn perfect leesbaar (en zijn goed te modereren).

Video's waren eerst echt waardeloos om te bekijken, maar werkt het gewoon goed.
Notificatie
Ik vind het jammer dat ik mij niet kan abonneren op bepaalde features zodat ik daar een melding van kan krijgen. Dus dat nieuws in categories ingedeeld gaan worden. Zodat wanneer ik hardware heb aangevinkt dat ik hier een melding op mijn telefoon krijg. Want ik mis nu gewoon vaak nieuws wat ik toch wel belangrijke vind om te lezen.
Notificaties vanuit het forum of reacties op mijn telefoon is nog wel iets wat ik mis. Het zou fijn zijn om bij elke notificatie of bericht ook een notificatie te krijgen op mijn smartphone. Voor de rest zie ik geen nut bij een losse app.

Verder staan in de Play Store al twee apps gemaakt door de community. Heb je die al geprobeerd? Google Play: TweakeRSS.net en Google Play: TweakNews.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 12-10-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:50

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

En er is ergens ook nog een Tweakers.net telegram kanaal: telegram.me/tweakers

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Pagina: 1