Toon posts:

Eigenaar domein is 'dood'... en dan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een domein op het oog, maar dat is al in gebruik... Nou ja, het is ooit geclaimd door iemand en die maakt er geen gebruik van. Nu heb ik al webmaster@domein.com gemaild en ook alle adressen die ik bij nic.com met whois heb kunnen vinden, maar ik krijg geen reactie terug :( . En nu? Ander domein zoeken?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Bellen?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

hostmaster@domein.com is overigens beter om te mailen voor domeinen...

Verwijderd

tja zolang die persoon wel gewoon betaald kun je idd maar beter ander domein zoeken...

Verwijderd

Zou eerst ff bellen, misschien is diegene wel helemaal vergeten dattie norg ergens een domeintje had en checkt ie er nooit meer mail op. Dan kun je hem misschien wel voor een prikkie overnemen

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 21:59

Shadowtje

Shadow

als het .nl is probeer dan info@....

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een .com domein die door een Amerikaan is 'gekaapt'.... maar bij nic.com staat het volgende:
Record last updated on 25-Jul-2000.
Record expires on 21-May-2001.
Record created on 21-May-1998.
Database last updated on 1-Jul-2001 15:30:00 EDT.
Wat betekend dit?

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
even denken, hoe zat het ook al weer. Dat expires, gaf dat nu aan wanneer je nameserver dat domein moest refreshen of gaf dat aan wanneer het contract afloopt en het domein komt te vervallen wanneer er niet betaald word?

Alleen eeuh... mei is toch al wel een tijdje geleden :?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Op maandag 02 juli 2001 11:26 schreef Delirium het volgende:
Het gaat om een .com domein die door een Amerikaan is 'gekaapt'.... maar bij nic.com staat het volgende:
[..]

Wat betekend dit?
Als je afgaat op deze info issie dus allang weer vrij? Klopt voor geen meter.

Verwijderd

ja, ik ken het probleem... ik kreeg alleen wel antwoord terug "ja we gaan er snel wat mee doen" en bla bla... jaren later (nu) staat er nog nix op en ik kan het nog steeds niet registreren... volgens mij is er vrij weinig aan te doen... in mijn geval heeft dat bedrijf ook nog eens de copyright op de naam (in Amerika), wat ze al meer recht geeft dan ons... :'(
Pagina: 1