Hallo Allen,
Sinds een half jaar/jaar geniet ik van me eerste samengestelde(met hulp van jullie) computer.
Hij heeft het altijd goed gedaan
Sinds een week is er echter een probleem.
Mijn computer doet de volgende dingen:
- start vaker niet op dan wel(er draait niets of brand niets, lijkt alsof hij geen stroom krijgt?)
- als de computer het eindelijk wel doet, gaat hij opeens uit, dit gebeurd soms tijdens het gamen, maar ook als ik zit te surfen of tijdens het opstarten al.(hij sluit zichzelf niet af, maar bats boem uit, alsof je de stroom eraf haalt)
Soms herstart de computer, soms blijft hij zichzelf opstarten, wederom alsof hij niet genoeg stroom krijgt?, soms reageerde hij helemaal niet meer..
- als de computer in de stand-by modus zit en hem probeer aan te drukken, gebeurt er niets.
Naar mijn idee heeft het allemaal met de stroom/voeding te maken, maar heb er niet veel verstand van. Alle ideeen zijn welkom, ook ideen die afwijkem van mijn idee van het stroom/voeding.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Heb de volgende dingen geprobeerd:
- Andere verlengsnoeren gebruikt
- andere stopcontact gebruikt, geaard en niet geaard.
Dit zijn de onderdelen:
Mvg,
Pim
Sinds een half jaar/jaar geniet ik van me eerste samengestelde(met hulp van jullie) computer.
Hij heeft het altijd goed gedaan
Sinds een week is er echter een probleem.
Mijn computer doet de volgende dingen:
- start vaker niet op dan wel(er draait niets of brand niets, lijkt alsof hij geen stroom krijgt?)
- als de computer het eindelijk wel doet, gaat hij opeens uit, dit gebeurd soms tijdens het gamen, maar ook als ik zit te surfen of tijdens het opstarten al.(hij sluit zichzelf niet af, maar bats boem uit, alsof je de stroom eraf haalt)
Soms herstart de computer, soms blijft hij zichzelf opstarten, wederom alsof hij niet genoeg stroom krijgt?, soms reageerde hij helemaal niet meer..
- als de computer in de stand-by modus zit en hem probeer aan te drukken, gebeurt er niets.
Naar mijn idee heeft het allemaal met de stroom/voeding te maken, maar heb er niet veel verstand van. Alle ideeen zijn welkom, ook ideen die afwijkem van mijn idee van het stroom/voeding.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Heb de volgende dingen geprobeerd:
- Andere verlengsnoeren gebruikt
- andere stopcontact gebruikt, geaard en niet geaard.
Dit zijn de onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | MSI B150M PRO-VDH | € 72,30 | € 72,30 |
| 1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 266,- | € 266,- |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 42,25 | € 42,25 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 17,50 | € 17,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 90,29 | € 90,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 811,14 | |