Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Dat had ik soms ook met mijn LG TV en DNS servers van UPC en van Google. Netflix' antwoord toen ik support vroeg was: koop een nieuwe TV
Ze gaven aan dat (IIC) de authenticatie ook gebruik maakte van "een hardware ID" (MAC-adres?) en er schijnbaar een ander was met hetzelfde adres: zodra die andere inlogde werd ik uitgelogd.
Mijn tot nu toe (afkloppen) succesvolle werkwijze was een paar maanden lang steeds opnieuw inloggen tot de ander het opgaf
Als jij denkt dat het aan de DNS ligt, is voor je TV een andere gebruiken natuurlijk een mogelijkheid.
Mijn tot nu toe (afkloppen) succesvolle werkwijze was een paar maanden lang steeds opnieuw inloggen tot de ander het opgaf
Als jij denkt dat het aan de DNS ligt, is voor je TV een andere gebruiken natuurlijk een mogelijkheid.
offtopic:
En vergeet niet Tweakers adservers in je whitelist te zetten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bij een LG kun je bij mijn weten ook zelf DNS servers instellen, dus probeer dat eens. Desnoods knal je er soecifiek voor je TV het IP van je router als DNS in, gaat ook wel werken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dan zou het dus een combinatie van gebruikte DNS server en MAC adres moeten zijn op basis waarvan Netflix opnieuw om een wachtwoord vraagt.F_J_K schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:05:
Dat had ik soms ook met mijn LG TV en DNS servers van UPC en van Google. Netflix' antwoord toen ik support vroeg was: koop een nieuwe TVZe gaven aan dat (IIC) de authenticatie ook gebruik maakte van "een hardware ID" (MAC-adres?) en er schijnbaar een ander was met hetzelfde adres: zodra die andere inlogde werd ik uitgelogd.
offtopic:
Ga ik eens bekijken.The Eagle schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:22:
Bij een LG kun je bij mijn weten ook zelf DNS servers instellen, dus probeer dat eens. Desnoods knal je er soecifiek voor je TV het IP van je router als DNS in, gaat ook wel werken
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)