Niantic begint met uitbrengen Pokémon Go-update die (...)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dit lijkt mij een artikel waar of "gesponsord" boven moet staan of dat naar de meuktracker moet.

Er is geen relevant nieuws in te ontdekken dat enige link heeft met de rest van de techwereld. Dat betekent dat nu deze app update voorpaginanieuws is. Er zijn vast betere dingen te doen met de nieuwspagina. Of was de submitqueue leeg?

Er zijn meer Tweakers die er zo over denken.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:31
De aanpassing aan het gym-systeem is een van de grootste veranderingen sinds het uitbrengen van de game. Dat vind ik nieuwswaardig.

Jammer dat het bericht je tegenstaat, maar Tweakers doet niet aan gesponsorde inhoud die is ingepakt als redactioneel artikel. Zie ook: ACM's blog: Advertenties op Tweakers.net: een paar mythes en misvattingen en https://tweakers.net/info/over_tweakers/verdienmodel/

[ Voor 5% gewijzigd door Xtuv op 11-10-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Mja, mij lijkt het niet echt consequent 'belangrijke' updates van het ene spel wél en voor het andere spel niet in een nieuwsartikel te gieten.
Uiteindelijk heeft t.net toch ook de meuktracker om software updates onder de aandacht te brengen?

Anyway, das een mening, net als de jouwe, even goede vrienden!

Edit: Ik heb overigens nog nooit gesteld dat t.net aan gesponsorde content doet :/

[ Voor 12% gewijzigd door the_stickie op 11-10-2016 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Het niveau gaat achteruit op Tweakers met dit soort "nieuws"-berichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vind het pas nieuws waard als Niantic de ingestuurde bugreports eens een keer verwerkt...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:10

MsG

Forumzwerver

Zwijntjesdrecht schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:58:
Dit soort gejammer is ook een beetje van alle tijden. De klager meent altijd dat het geen "echt" Tweakers-nieuws is, maar realiseert tegelijkertijd gewoon niet dat "DE" Tweaker helemaal niet bestaat. Een deel van de content die jij wellicht zal willen zien op de site zal mij weer aan m'n aars oxideren en vice versa.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het gebeurd overigens wel vaker dat er nieuwsberichten over een update van een programma geplaatst worden. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe versie van Android (staat er toevallig boven zelfs), Ubuntu of Kodi, om wat voorbeelden te noemen. Het gebeurd meer, dus waarom zou dat niet bij andere programma's kunnen / mogen? :)

Wat voorbeelden (door de jaren heen, overigens en in willekeurige volgorde):
nieuws: Eerste bètaversie Kodi 17 is uitgebracht
nieuws: Canonical geeft laatste bèta Ubuntu 16.10 Yakkety Yak vrij
nieuws: Ubuntu 16.04 komt uit bèta
nieuws: Ontwikkelaars geven KDE 4.1 vrij
nieuws: KDE versie 3.5 vrijgegeven
nieuws: Google brengt Android 7.0 Nougat uit
nieuws: Google brengt laatste Android 7.0 Nougat preview uit
nieuws: CyanogenMod brengt versie 13.0 Release 1 uit
nieuws: Ontwikkelaar brengt Xposed-framework voor Android 6.0 uit
nieuws: Google brengt Android M Preview 2 uit

En zo gebeurd het dus best vaak, dat er ook op de frontpage aandacht is voor de software updates / upgrades, waar ook niks mis mee is overigens. Dat het bij Pokemon wat meer gebeurd dan bij de anderen is ook niets anders dan logisch, gezien de populariteit van de game onder Tweakers (er zijn nog genoeg spelers) en Pokemon in het algemeen, kan ik me heel goed voorstellen dat er frontpage aandacht gaat hier naar toe.

Daarnaast; je hoeft een artikel niet te lezen als het onderwerp (die samengevat wordt in de titel) je niet aan staat.
Zwijntjesdrecht schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:58:
Overduidelijk iets met klok en klepel, of je moet een ander 'niveau' bedoelen als dat ik denk dat je bedoeld. Ik begrijp dus even niet wat dit met het niveau van doen heeft, als je je bedenkt dat andere updates aan programma's of besturingssystemen of <vul maar in> ook een plaatsje krijgen, zie het begin van mijn post.

[ Voor 92% gewijzigd door CH4OS op 12-10-2016 12:22 ]

Pagina: 1