Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iTunes backup corrupt, hoe zet ik nu een iCloud backup terug

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• iAmRenzo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik heb mijn iPhone hersteld vanwege problemen. Ik heb beta 10.1 beta geïnstalleerd en de iTunes backup terug geplaatst... helaas: de backup is corrupt.
Nu wil ik een iCloud backup terug zetten maar ik zit in al op het homescreen. Ik kan dus niet meer kiezen voor " restore from iCloud". Hoe krijg ik nu mijn backup terug?

Als ik mijn iPhone wéér restore en moet updaten naar 10.1 beta dan ben ik bang dat ik het scherm ook niet krijg te zien...

PS: het kan ook zijn dat de backup bate 10.1.2 is en ik heb net 10.1.3 geïnstalleerd, die stond ineens klaar...

iAmRenzo wijzigde deze reactie 11-10-2016 20:21 (11%)

• lakegreen
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15-03 07:30
Geen spam graag.

Hoedje wijzigde deze reactie 27-12-2018 10:21 (89%)

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:07

Pierre

Zucht

We zitten bijna in 2019 denk je nu echt dat hij het niet voor elkaar gekregen heeft 8)7
En gezien je post historie heb je niks anders te doen dan een oud topic te kicken.

Pierre wijzigde deze reactie 27-12-2018 07:49 (33%)

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:00

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dit is niet de bedoeling. Spam en oud topic schoppen. Dus deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True