Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 12:16
Ik ben echt enorm gecharmeerd van de telefoons van Oppo en wil er graag een aanschaffen. Op de site waar naar wordt verwezen voor verkoop (europe.oppostyle.com) staat echter bij elk model "Sold Out"?

Mis ik iets, of hebben ze in Europa de verkoop voor álle modellen stop gezet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
kramer65 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:37:
Ik ben echt enorm gecharmeerd van de telefoons van Oppo en wil er graag een aanschaffen. Op de site waar naar wordt verwezen voor verkoop (europe.oppostyle.com) staat echter bij elk model "Sold Out"?

Mis ik iets, of hebben ze in Europa de verkoop voor álle modellen stop gezet?
Voor zover ik weet verkoopt Oppo zijn toestellen sowieso niet officieel in Nederland / Europa. Oppostyle bevind zich ook niet in Europa. Ascension International Trading Co., Ltd. is ook een bedrijf geregistreerd in Canada.

Heb je al contact gehad met de webshop en/of Oppo?

Verder gaat dit topic over levering dus schopje van AND -> TPL.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 12-10-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:45
Vergeet ook niet dat Oneplus een dochteronderneming van Oppo is en dat men daar nu eigenlijk wereldnwijd de markt mee lijkt te bedienen. En dat doen ze niet onaardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

GENETX schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:27:
Vergeet ook niet dat Oneplus een dochteronderneming van Oppo is en dat men daar nu eigenlijk wereldnwijd de markt mee lijkt te bedienen. En dat doen ze niet onaardig ;)
Ik geloof dat OnePlus alleen gebruikt maakt van de retail kanalen e.d. van OPPO en dat OnePlus is opgericht door een aantal oud medewerkers, maar dat er verder weinig link tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Dit heeft weinig te maken met de verkoop, verder is het kicken van topics niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.