Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 826699

Topicstarter
Hello :-)

Ik zelf heb het mobieltje Samsung Galaxy S5.. Ik vroeg me af of het mogelijk was om er voor te zorgen dat je telefoon niet getraceerd kan worden? Dus maw er voor zorgen dat men jouw locatie niet kan achterhalen
Ik heb er al verschillende zaken over gehoord, maar heb niet echt ervaring hier mee...
Is er iemand die mij informatie - hulp kan aanbieden?

Dank u :-)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 16:51
Zoek eens 'telefoon ontraceerbaar maken' op Google en je komt heel ver, maar eh, waarom wil je precies ontraceerbaar zijn? Iets met criminele activiteiten? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexander82
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 01:46
Hmm ontraceerbaar maken? dat wordt een knappe klus voor je lijkt me. je kan je locatie uitzetten anders zullen hier vast wel apps voor zijn. Maar voor de rest heb je ook altijd nog telefoonpalen, dus dan zou je je telefoon van GPRS netwerk af moeten halen omdat telefoonpalen je ook kunnen traceren.

Maar wat Jochem ook afvraagt? gaat het om illegale activiteiten dan?

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wiens tracking wil je omzeilen? Random app devs? Google? Telco? Overheid? Je tante?
Anyweg: De makkelijkste oplossing is het ding uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 826699 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:13:
Is er iemand die mij informatie - hulp kan aanbieden?
Wat heb je zelf al gevonden en gezocht? Het is wel de bedoeling om eigen inzet te laten zien bij het openen van een topic.

Waarom wil je dit weten? Is dit pure interesse of zit er meer redenen achter?

Verder denk ik dat het antwoord op je vraag een hele korte nee is. Je kan je GPS, wifi, 3G / 4G uitzetten en Google services verwijderen.

Maar dan kan je telecom provider je nog steeds traceren door de telefoonmasten. Dit is niet te voorkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 12-10-2016 09:28 ]