Sonos typenummers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Hoi,
Ben me aan het oriënteren om over te stappen van soundplate en stereoinstallatie naar Sonos.
Bij de vergelijking van prijzen zag ik op de site van mediamarkt-Duitsland dat er 2 types subs zijn.
http://www.mediamarkt.de/...ms=&path=&query=Sonos+sub
In Nederland zie ik dat niet. Overigens ....sommige onderdelen zijn in Duitsland (enkele tientjes) goedkoper en andere weer duurder.
Geldt dat ook voor sounbar etc dat er oude vs nieuwere modellen zijn?....ik zie alleen bv soundbar zonder enige toevoeging.
Heeft iemand meer info?
Grt Bert

[ Voor 13% gewijzigd door 51bert op 11-10-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel is er maar 1 versie van elke 'Play', op kleurstelling Z/W na. Met grote uitzondering van de Play5 die een tijdje geleden een update heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ik kan je wel helpen misschien als je hele specifieke vraag heb. Iets met een directe lijn met een van de productontwerpers :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

Goed mogelijk dat de extra sub geen hoogglans maar normaal zwart is. Hier niet te krijgen vziw, maar er gingen al langer geruchten dat die er zou zijn of zou komen. Anders weet ik het ook niet.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Ik maak uit jullie reacties op dat in Nederland een type geleverd wordt. 'T was maar een (niet brandende) vraag.
Andere vraag....Ik heb nogal wat muziek op Gdrive staan. Kan ik die direct op Sonos afspelen?
Ik zie wel een mogelijkheid om de Bluetooth ontvanger die op mijn hifi is aangesloten op een Sonos Connect aan te sluiten maar dat lijkt mij omslachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 14:51
Kan het niet zijn dat 1 sub de zwarte is en de andere de (nieuwe) witte ?
Pagina: 1